Valgets kvaler..

Startet av T-Berg, 1 august 2008, 11:29:29

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

T-Berg

Hei alle sammen. Jeg har sett en del på forskjellige sykler, og valget står nå mellom Stolen Heist, WTP Thrust, Eastern Jane eller -Ace of Spades. Jeg er 185 høy, og kommer til å sykle mest street, og kanskje litt dirt. Jeg klarer rett og slett ikke å bestemme meg, men jeg holder en knapp på Stolen Heist. Hvilken sykkel er mest for pengene?  :)

Jkk

Vet ikke hvilken du får mest for pengene. Men jeg sykler som deg og er ca like høy. Jeg kjøpte stolen heist. Er kjempefornød med den!

T-Berg

Takk for svar! Første gangen jeg skriver i foraet her, så det er mulig det kan bli litt kluss. :) Tror det blir Stolen Heist da... Virker som det er den som er mest "solid" for pengene. Utseendemessig syns jeg Eastern syklene er best, men det er vel ikke bare det som teller. :P

v e g a r d


T-Berg

Den heter vel trust. Skrev litt feil øverst..sorry. Men thrust funker vel det også.  :) Men er Trust mer sykkel for pengene enn heist?

Kristian

Sitat fra: T-Berg på  1 august 2008, 19:16:40
Den heter vel trust. Skrev litt feil øverst..sorry. Men thrust funker vel det også.  :) Men er Trust mer sykkel for pengene enn heist?

Den heter Thrust ( http://bab.no/VarevisningDetalj.aspx?varekode=720011160&hkat=1&kat=46&grp=1 )
Jeg vil si Stolen sykkelen er mer sykkel for pengene. Mange digge deler på den som er mad til å være på en komplettsykkel, spesielt til den lave prisen! Støtt www.bmxelement.no fo layf!
Sitat fra: C-Man på 18 juni 2008, 17:42:24
Jeg er glad fordi Kristian knakk armen i går. Det betyr at vi andre kan progge i fred, uten å bli tatt igjen hele tiden.  :P

v e g a r d

altså, idag har jeg syklet både på min thrust og en kompis sin heist.. han har hatt den heisten i under en uke og den lager ekkle knirkelyder i kranken allerede..

menmen, ditt valg..

Matsf


T-Berg

http://www.cyclecomponents.com/cgi-bin/air_ibutik.fcgi?funk=visa_artikel&artnr=WTP805-MS&avd=20&Ref=&artgrp=2127&visa=1-32&Sort=Pris&Visn=Std20

Ser ganske rå ut denne.. Tror kanskje det er best å holde igjen øynene og klikke vilt med musa for å se hva som havner i handlekurven. .P

Matsf

Bestill fra bab du, blir like dyrt om ikke dyrere og bestille fra sverige

T-Berg

Fri frakt.. 4521,- NOK er det den koster..

Matsf

Sitat fra: T-Berg på  1 august 2008, 23:42:25
Fri frakt.. 4521,- NOK er det den koster..

+ 25% moms og ca 200 kr i tollgebyr. Støtt det norske bmxmiljøet

T-Berg

4521,- inkl mva levert på døren.. På chainreactioncycles må man legge til moms, men ikke på cyclecomponents.com dersom man endrer prisene til NOK.

NaaDeN

hvis du hadde søkt litt her min kjære venn så hadde du fort funnet ut at , INGEN TING har like god service så Bmxelement.no  !!!

Ødelegger du sykkern så Jelper steinar deg med en gang!
om du sender den til utlandet så tar det mye lengre tid.
og støtt den ENESTE norske bmx sjappa !  vii vill ikke miste den :)

T-Berg

Vel.. Takker for alle tips. Jeg får se hva jeg havner på...