Hovedmeny

smadra sykkel

Startet av Adrian KH Maurud, 27 mai 2012, 22:50:10

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Adrian KH Maurud

hei! NB NB ALDRI kjøp sykkel på coop obs. de fleste her har nok skjønt det. men til de som fortsatt tror de bare kan dra ett sted og kjøpe en sykkel på europris eller coop eller lignende. ikke gjør det ! det var en venn av meg som kolliderte med en liten unge på koigen idag. og kort sagt, det så ut som om han hadde front kollidert med en bil i 120!
Sleep, eat, ride, eat, ride, sleep, repeat!

warland

Cool story bro, changed my life.
"BMX is changing my perspective of the way i look at life" Sykkelen min

mr.nismo

Har du bilde eller? Det hørtes jo ganske utroligt ut
Laurel

Don Runo

Jeg synes det er bra dette blir tatt opp. Da jeg jobba på Bab Racing skjedde to ting med jevne mellomrom:

- Jeg måtte overbevise foreldre om hvorfor man burde kjøpe fra et bmx-merke , og ikke i matbutikken/bildelbutikken. For dem så syklene like ut, og de trodde ikke at deres egen kid hadde bruk for "så proff sykkel".

- Foreldre som kom inn og hadde lært the hard way at det er forskjell på sykler, og kom for å kjøpe noe som de kunne vite ville tåle en tur i skateparken. Gjerne med en fonøyd kid som mangla et par tenner.
Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no

Adrian KH Maurud

ha ha. gikk på den smellen jeg å med min første sykkel og kjøpte en GT BMX :P
Sleep, eat, ride, eat, ride, sleep, repeat!

mr.nismo

Har Haro eg, og den er ganske bra faktisk. Kunne sikkert vert litt lettare, men er ganske så fattig for tida så
Laurel

Jonas

Jeg hadde en gt compe ettellerno, 1pc krank og greier. Den hadde sikkert tålt en atombombe. :D

Adrian KH Maurud

hadde gt compe jeg å :D men den hadde ikke onepiece krank da. sikkert en nyere modell. og den tålte ikke så mye. har knærta begge hjula :P

Sleep, eat, ride, eat, ride, sleep, repeat!

mr.nismo

Hjula sykkelen min er litt skeive, men det gjør ikkje noke
Laurel

Adrian KH Maurud

nei, det gjør ikke noe, men forhjulet mitt sluttet og gå rundt, og bakhjulet ble freecoaster begge veier ( som innebærer at uansett hvilken vei jeg tråkker vil det ha samme effekt som å trå bakover  :P  )
Sleep, eat, ride, eat, ride, sleep, repeat!

mr.nismo

Ok, nå er felga på sykkelen min jævlig skeive mildt sagt
Laurel

Adrian KH Maurud

stram litt eiker, da blir det litt bedre hvertfall  :P
Sleep, eat, ride, eat, ride, sleep, repeat!

mr.nismo

vurderer å berre kjøpe ny men det er så dyrt på element.
Laurel

KolbotnMææg

Det er vel ikke slik at det nødvendigvis er element som er dyrt, men heller at på element selges stort sett kvalitets-deler, og som oftest er kvalitet dyrt. Men hvis du sammenlikner element med priser i utlandet som feks empire eller dans er det dyrt, pga merverdiavgifter osv.
Magnus Neergaard

Adrian KH Maurud

Kjøp på element, myyeee enklere. Å husk kvalitet fremfor kvantitet
Sleep, eat, ride, eat, ride, sleep, repeat!