Hoffman sykkel

Startet av Kvislærn, 7 desember 2006, 14:35:32

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Kvislærn

Hei. jeg kjøpte for en stund siden en Hoffman bmx og har sett litt rundt på forumet her og fant ikke så mye om Hoffman-stæsj(mulig jeg overså noe). Men uansett lurte på om jeg kunne fått noen kommentarer fra dere som har litt peiling her om Hoffman sykkel.

Er ganske gira på å prøve meg litt på bmx.. for det ser så morro ut ! Og har ikke tenkt til å spørre om hvem triks jeg bør starte med.. fant nok om det her.. Bunnyhopp og Manual holder nok lenge, ihvertfall kommer jeg til å bruke lang tid på dem.

Bor nå midt i indre østfold(Mysen) å vet ikke om no særlig parker eller steder jeg kan holde på med detta, så hvis noen vet om et par steder, så hadde det vært morro.

takker på forhånd.
Hilsen Hans Jørgen

MM

Jeg synes hoffman syklene ser stilige ut.
Hoffman syklene får veldig god kritikk av vitalBMX.com
men mange her på forumet sier at de ikke er noe gode.

Manual og bunnyhop er greie nybegynnertriks, men det blir veldig kjedelig å holde på
med de samme triksene hele tiden....Men det er opp til deg ;) :)

Kvislærn

Hehe ja å drive med det samme i all evighet blir jo stusslig.. men sånn i starta legger jeg mest arbeid i bunnyhopp og manual. Klart når jeg klarer de ganske bra så går jeg videre og prøver nye ting =)

cc

Klin ny hall i fredrikstad, du finner en tråd om det her på forumet, og der ser du også hvem som bor i det området. hoffman har endel ålreit stash, men folk her i landet er vel ikke veldig hypp på å støtte oppom Sykkeldelisk, derfor er ikke merket blitt så stort her til lands. Du trenger aldeles ikke holde deg til Hoffman som merke om du ønsker å kjøpe nye deler i ny og ne. Stikk på www.bmxelement.no så finner du mye kos, og du får garantert hjelp til å finne noe som passer til sykkelen din.

SK

Sitat fra: cc på  7 desember 2006, 17:35:44
Klin ny hall i fredrikstad, du finner en tråd om det her på forumet.....
Hvor da, finner ikke tråden..
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

MM

#5
Søkte på Fredrikstad hall:
hokus pokus:http://www.bmx.no/smf/index.php?topic=1171.0

ErlendAnd

Jeg prøvde en Hoffmann sykkel for litt siden, men den modellen var litt tung..men det kan ha noe å gjøre med at det var en liten gutt som hadde litt for mye stæsj hengende på den sykkelen.. ::)

Kristian S

Hadde Hoffman dirty130 for lenge siden. Kjøpte den i år 2000. Det er lenge siden nå. shit....

Den var bra etter datidens standard. Veide 17.5 kilo. Men den funka dritbra.

De har vel ikke Hoffmanbikes på Sykkeldelisk lenger. Det er vel egentlig bra, for det var en jævla drittbutikk.
Faen så mange idioter det jobba der!


remi

jeg vet om en fin hoffman dirty130 du kan få kjøpt!
back by popular demand

Kristian S

Ramma henger på veggen. Resten av delene er litt her og der.