Hovedmeny

volds

Startet av stian s, 10 august 2006, 22:14:00

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Catha

Så bra film=) Me like...  ;D fikk en liten sånn "sånn-vil-jeg-å-sykle" feeling.. hehe


Ikke-sykle-på-komlåkk tvangstanke? det har jeg... jeg går ikke på dem heller jeg..  ::) Er jo egentlig bare 40 komlokk som er "farlige", men jeg helgarderer meg, og tråkker ikke på noen...   :P

Thomas

Har Alex satt tailwhip enda? Så han prøvde på det på volds for en stund siden.
Men fy faen! Den 270 (360) gappen fra quarter-til-qaurter var litt drøy. Kanskje det feteste trikset i filmen! ;D

Sitat fra: Cath på 12 august 2006, 10:53:32

Ikke-sykle-på-komlåkk tvangstanke? det har jeg... jeg går ikke på dem heller jeg..  ::) Er jo egentlig bare 40 komlokk som er "farlige", men jeg helgarderer meg, og tråkker ikke på noen...   :P

Oooh shit.. Jeg har det bare sånn når jeg sykler :-\ Tipper det er flere av oss som sykler som har det sånn også! :D
-Sgitnuar_

eirik s

Ikke for å ta noe vekk fra Donkey, men Dygg satte den 360 transfer'en for 2-3 år siden. Se "Stilig som Faen"...

Scurra

Flinkinger dere er. Alex gjør sin mamma stolt, kanskje jeg skal spytte litt penger i den betongparken fra min egen lomme også.. Gleder meg til å se resultatene dette nm'et om dere to blir med, mohaha.

MeaN

offtopp: men jeg MÅ nesten ta bunny over komlåkka..... ;D
zup?

crazy d

flotters kjøring!
flotte no-handers!
og fotjams!

snaffle

bra film, skulle ønske jeg var like god som dere. må nok øve litt...
Suddenly a wild Alex appeared

DCkLuNd

Fin film, altså=D
Likte feeble til manual til 180:D
Men hva heter den sangen?

Kri$$

Bra film, dere har sykklet en stund ser jeg :P

stian s

Sitat fra: DCkLuNd på 18 august 2006, 22:44:56
Fin film, altså=D
Likte feeble til manual til 180:D
Men hva heter den sangen?


send me an angel heter sangen

SK

Tøff film, dere erkje amatører ;)
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"