Howto: 180 (enåtti)

Startet av Fr£|)RiK, 7 april 2006, 14:19:38

0 Medlemmer og 2 Gjester leser dette emnet.

MeaN

Sitat fra: Rune på 26 april 2006, 14:22:44
Feil fot fram. Har du høyre fot framme til vanlig så bytter du til venstre foran. Prøv.
Og etter det så gjør du cross switch footed opposite 180.

fyy fa*n so idiotisk!  :ohvorfor skal du lære deg noe så teit og avansert, det ser like bra ut som den andre veien!
zup?

Flat out vegan

For å få bedre sykkelkontroll, og utfordre seg selv?

Cas

Fordi der er helt idiotisk vanskelig :D

Bmx_tulebox

nøyer meg med bare vanlig 180 begge veier, jeg...

MeaN

180 ser ut som 180 uanset om du har "feil" fot framme. Instedenfor å lære en switch fot opposit 180, lær dere bunny-barspin, eller x-up dobbelpeg, eller høgere bunnyhopp.

zup?

Fr£|)RiK

x-up dobbelpeg?? stå på pegsa og x-uppe?

MeaN

Sitat fra: Fr£|)RiK på 27 april 2006, 12:45:39
x-up dobbelpeg?? stå på pegsa og x-uppe?

nei du grinder på pegsa mens du har hendene som x-up. vet ike om det heter x-up dobbelpeg
zup?

Marius

Rune: Hvordan får man spint rundt når man har feil fot framme.. er det en helt annen teknikk enn på en vanlig 180?
Milk. Shaken, not stirred
- info@milkshakeco.com

MCM

hvis jeg tar opposite 180 så har jeg venstre fot foran, mens jeg på vanlig 180 har høyre fot frem... vet ikke hvorfor...
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

BroderHuck

Sitat fra: MCM på 27 april 2006, 19:22:25
hvis jeg tar opposite 180 så har jeg venstre fot foran, mens jeg på vanlig 180 har høyre fot frem... vet ikke hvorfor...

Blir vel enklere for deg å pushe sykkern rundt tenker jeg. Mange som gjør det.
High Hopes.

Fr£|)RiK

Sitat fra: Erik på 19 april 2006, 22:11:58
et enkelt tips som høres teit ut er:  bit deg i skulderen ;)

bet ikke men snudde hode helt bort til skuldra, og vet du hva??? det funka har en film legger den ut snart

snaffle

jeg klarte ikke 180 før jeg heller, men når jeg begynte å vri hodet til siden kklarte jeg det med en gang. vri hodet til siden da klarer du det lett!.
Suddenly a wild Alex appeared

eirik s

Og hvis det var litt uklart, er det dette som er knepet med alle rotasjonstricks...

SK

Sitat fra: Fr£|)RiK på 15 august 2006, 12:51:41
bet ikke men snudde hode helt bort til skuldra, og vet du hva??? det funka har en film legger den ut snart
Skal du legge ut den filmen?
Jeg kunne tenkt meg og sett hvordan du gjør det.
Jeg klarte kun 90 grader jeg og men jeg kan det nesten nå, jeg snudde hodet den andre veien og da landet jeg skeivt og fløg baklengs og landa på ryggen.(fordi jeg så feil vei og ikke så når jeg landet) :P
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Fr£|)RiK

kommer snart bare att den er på pappa sin bruker, og han har passord så jeg må få han til og logge seg inn så jeg kan poste den....sjønner?