Jeg skal kjøpe meg en bmx. Jeg er nybegynner og lurer derfor på om en:

Startet av asono, 19 oktober 2006, 12:03:44

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

asono

Twenty
Velvet

Beste sykkelen du får for 4500. Smooth design med mange bra deler og veldig fin lakk, sjekk ut ekstra infoen. Dobbelbunnet felger! Mange merker oppgir ikke hva slags felg det er, fordi det er en enkeltbunnet...Bare å spørre hvis du lurer på en konkret del.
Pris: 4490

Er noe for meg? ;D link
http://www.bmxelement.no/index.php?action=prodinfo&prod=1016&o=y

BroderHuck

Yess, du har valgt rett sykkel. Den oser kvalitet for den prisen du betaler, så jeg anbefaler den så absolutt!
High Hopes.

Nicco

Enig med BroderHuck..
Veldig bra kvalitet på den, åsså kjøper
du fra rette butikken!



petter speth

ja! bestill den. men hvis det ikke haster kan det jo hende at er lurest å kjøpe en 07 mod fra bmxelement

snaffle

Suddenly a wild Alex appeared

SteinG

har fått alone nå ja. geoen på den sykkern kicker så jævli æs. ramma er samme som de selger løst, gaffern har njuskol 20mm framspring, styret har masse deilig sweep...sweet oppsett ass. men nok propaganda nå. men ja, den går for skammelige 2990!

Hockeyerdal

Sitat fra: SteinG på 26 oktober 2006, 01:24:29
har fått alone nå ja. geoen på den sykkern kicker så jævli æs. ramma er samme som de selger løst, gaffern har njuskol 20mm framspring, styret har masse deilig sweep...sweet oppsett ass. men nok propaganda nå. men ja, den går for skammelige 2990!
Oioi. Når kommer den i webshopen da? Hva veier den og har den dobbelbunnete (litt usikker på hvodan det skrives) felger?

Rølla

.Bikers unite.

SteinG

Jepps. Ramma kommer om en uke
Vekta på sykkern er 13.92, men sete er kickasstungt, så bytter du det (300kr) sparer du 400gram. For 2990 (gratis frakt) er det uansett et røverkjøp.

Hockeyerdal

Sitat fra: SteinG på 27 oktober 2006, 01:02:40
Jepps. Ramma kommer om en uke
Vekta på sykkern er 13.92, men sete er kickasstungt, så bytter du det (300kr) sparer du 400gram. For 2990 (gratis frakt) er det uansett et røverkjøp.
Er den vekta med eller uten pegs? Og den har vel bare enkeltbunnete felger?

SteinG

uten pegs, pegs følger ikke med. Enkelbunnet felg, med den er tykk, har et lite ekstra "kammer" i hjøret

Hockeyerdal


SteinG