Road trip video???

Startet av MeaN, 17 august 2006, 12:17:41

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

MeaN

jeg er veldi nysgjerrig om noen har noe fra RoadTripen? kan dere legge det ut? ::)
zup?

Anki

Hvilken roadtrip? Den ifjor er det allerede laget film av. Og er ute til salgs.

Matsf

Han mener sikkert roadtripen som var i år.

MeaN

den til sverge mente jeg.
zup?

MeaN

hva som sjer? jeg sjønner ikke hvorfor rune fikk advarsel?
zup?

cc

Det er ikke blitt laget noen film fra årets trip enda. Den fra forrige heter "Hold på hatten" og selges hos Element.

Jeg har gitt Rune advarsel fordi han slenger med leppa og er offtopic flere ganger på rad her. Det kan virke som om det er ment ironisk, men det kommer ikke spesielt tydelig frem, og uansett er det totalt unødige innlegg - sånne som gjør at folk ikke gidder besøke forumet lengre.

cc

Rune:
1. Forklar meg hvordan "Ikke ta den tonen her" og "Jeg advarte deg. En gang til nå, rett hjem" skal besvare trådstarters spørsmål?
2. Hvis du tror Erik er den eneste i bmx-norge som ikke er innom her, må du nok strekke antenna endel lenger ut.
3. Hvor mange forslag til hvordan sida skal drives har du kommet med? Hvor mange forslag tror du jeg generelt har fått? Ingen sist jeg etterlyste. Tror du det er enkelt å finne en måte å drive på som passer for alle 450++, når ingen gidder hjelpe eller engang kommentere?

Kristian S

Men sånn helt seriøst: Skal vi snekre sammen en film i fra turen og legge ut på nettet?

Det blir ingen oppfølger til Hold på hatten i år uansett.