Drammen 26-28Nov 2010

Startet av Neegaard, 5 oktober 2010, 22:09:30

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Andy K

Har snakket med Julenissen og han sa at jeg fikk sitte på nedover i sleden. Så Alta kommer i år også.

Gøran

er jeg blidt julenissen siden jeg henter deg på flyplassen ? :P
mulig det blir stress.. kommer ann på om helle sitter på :P.. men satser på at det går bra ;) blir isåfall 13 mil for å hente deg :P
1601,Keep it Real
www.bmxelement.no

Andy K

13 mil? Faen slags vei er det du kjører?

guggi

Sitat fra: Gøran på  8 november 2010, 22:04:15
er jeg blidt julenissen siden jeg henter deg på flyplassen ? :P
mulig det blir stress.. kommer ann på om helle sitter på :P.. men satser på at det går bra ;) blir isåfall 13 mil for å hente deg :P

funnet ut om det er plass til meg ? :)
life is better when you`re tan <3

Hermann

Han må nesten stå på oppkjøringa før noen av dere kan sitte på da :):):):):):):):)

guggi

Sitat fra: Hermann på  8 november 2010, 23:08:21
Han må nesten stå på oppkjøringa før noen av dere kan sitte på da :):):):):):):):)

sant så sant :) ordner seg sikkert :)
life is better when you`re tan <3

Dapp

når kommer mer infoooooooooo

SkienAron

Det har flere ganger blitt sagt at det skal komme mer info. i nærmere tid. Hva med å vente til det kommer i stedet for at alle maser 3-4 ganger hver?

guggi

Sitat fra: SkienAron på  9 november 2010, 08:58:41
Det har flere ganger blitt sagt at det skal komme mer info. i nærmere tid. Hva med å vente til det kommer i stedet for at alle maser 3-4 ganger hver?

kan være greit og vite noen ting tidligere enn 3-4 dager før avreise.. you know,nånn som må kjøp flybiletta og sånt,kanskje greit å vit om det e nå vits og kom fredag osv.
life is better when you`re tan <3

SkienAron

Joa, skjønner den :)
Men når 2-3 forskjellige spør 3-4 ganger hver er det kun en som trenger å få svar.