Informasjon; Drammen OpenJam 2010

Startet av SkienAron, 9 november 2010, 18:32:39

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

MCM

Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

L-Wood

det er bare tragisk at det er så dyrt i år, det var helt greit som det var i fjor.
det er 500 i inngang + mat/drikke osv!! etter min mening er det utrolig dyrt

Dapp

trur nok dette blir for dyrt .. men vi får se

guggi

ah,da va iallefall hele stipende bort da..rekner med de fleste sov greit i kidparken uansett i fjor..
sikkert en del mindre som kommer også,men for seint og ombestemme seg nå ^^
life is better when you`re tan <3

TønsbergMag

hade forventet att det skulle bli betraktelig billigere siden de har gått ned til 50 igjenn og ikke er truet med nedleggelse
sprutnic

Hermann

Fint at alle ikke har råd :)
Så blir det ikke så jævlig fullt.

SkienAron

Skal ta en prat med Trond og høre om det er mulighet for noe annet..
Men uansett: Det er en gang i året og det er ikke så sykt mye penger da. Men men, man går glipp av noe sykt fett, uansett pris :)

Gøran

håper bike TEAMS er inne på konkuranser? Trondheim skal vinne !
1601,Keep it Real
www.bmxelement.no

sebb

vurderer om jeg skal dra eller ikke, når jeg fikk høre at det var i år også var jeg bestemt på å dra. men da jeg så prisen ble jeg skeptisk.. blir fort opp mot 1000 kroner den helgen med mat,tog etc.

KolbotnLars

#24
Sitat fra: .magnus. på  9 november 2010, 23:36:09
Wow, dyrt. Drar heller på Jedi Mind på fredagen, om det ikke er utsolgt og jeg gidder det. Men det vil tiden vise. en poenget var, sykt dyrt. Har jo kosta 200lapp før?
er ikke utsolgt! blunts 9kka, lol

men jeg tror jeg kommer på lørdagen hvertfall :)

Dapp

Sitat fra: sebb på 10 november 2010, 21:43:27
vurderer om jeg skal dra eller ikke, når jeg fikk høre at det var i år også var jeg bestemt på å dra. men da jeg så prisen ble jeg skeptisk.. blir fort opp mot 1000 kroner den helgen med mat,tog etc.

For oss som må reise en stygge blir det nærmere 1500++++

guggi

Sitat fra: M4r1us på 10 november 2010, 22:28:25
Sitat fra: sebb på 10 november 2010, 21:43:27
vurderer om jeg skal dra eller ikke, når jeg fikk høre at det var i år også var jeg bestemt på å dra. men da jeg så prisen ble jeg skeptisk.. blir fort opp mot 1000 kroner den helgen med mat,tog etc.

For oss som må reise en stygge blir det nærmere 1500++++


det koster og være med på morroa,garanterer at det er verdt ALLE PENGA!

når jeg dro til wheels on fire,kosta bare reisa 2900 kroner,so.. skal garantere at dram jam er like bra i år som i fjor,rettere sakt,verdt hver eneste krone
life is better when you`re tan <3

Saurus

Sitat fra: SkienAron på 10 november 2010, 20:08:52
Skal ta en prat med Trond og høre om det er mulighet for noe annet..
Men uansett: Det er en gang i året og det er ikke så sykt mye penger da. Men men, man går glipp av noe sykt fett, uansett pris :)

En gang i året, penger er fortsatt penger, uansett årstid. Valutaen forandrer seg ikke, og når det er over 2x så dyrt som ifjord er jeg jeg sikker på at mange vil enten bare komme lørdagen ettersom det er langt billigere, eller ikke komme. og bruke pengene på noe annet.

BTW jo flere som kommer tjener hallen mer penger i kantina.
Sitat fra: eirik s på 26 september 2007, 21:24:59Det bør bare være et problem hvis man har veldig store føtter eller står veldig rart på pedalene...

Åsmund

Kom til vang, opplev naturen og betal 50 kr for en hel helg. Du kan bo hos meg. Vangjam2011.

SkienAron