hvilken sykkel??

Startet av alex, 25 juli 2007, 22:09:14

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

alex

Jeg har kanskje tenkt å kjøpe meg bmx, jeg er 167 har tenkt litt på twenty marshall?
Er den bra? Eller har dere noen andre å anbefale? Kan ikke koste over 4000! :P

Mongoose

Se deg rundt på forumet, du finner garantert svar på det du spør om.

Fresno

Ja Twenty Marshall er en bra sykkel for den prisklassen, enkelt å greit, kjøp den...

BeNdIk

Det sies av Twenty marshall er en bra sykkel for nybegynnere. Du kan jo se litt runt på bmxelement og Bab og skjekke om det er noen andre du har mer lyst på og er bedre. Men uansett er Twenty marshall en god sykkel så hadde jeg vært deg ville jeg gått for den ;)

alex

Vet noen hva pegsa på marshall heter? Det følger bare med 2 og jeg skal ha 4, vil at alle skal være like da.

Fresno

BAH! Det suger litt da, skulle gjerne hatt 4 jeg også, venter på en Marshall selv rett over ferien nå

eirik s

Grunnen til at det er sånn er at de aller fleste kun bruker 2 pegs (evt ingen). Et par ekstra pegs koster ikke all verden, og de fleste svarte pegs er mer eller mindre like uansett

Fresno

Ja når jeg ser på Marshall pegsa så er det simple sorte rør med bare en Twenty logo på, hva er grunnen til at folk bruke bare 2? gjør de triks bare en vei da eller?

BeNdIk

noen bruker 4 også men somregel grinder man bare på en side, de fleste gjør det vertfall

Fresno

å kjøre med en foran og 2 bak er vel ikke ett problem?

eirik s

Nope. Pegs bruker man akkurat slik man vil...

petter speth

jeg bruker bare en peg. en bak på høyre side..

donki

du kan kjøpe syklen min da

Nicolas

Hello, hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt meg en Wethepeople Bold..;D
Natta                                                                      God Morgen                                                                                                             Sykle?                                         Ja!

Åsmund

en ting jeg lurer litt på er: hva er vitsen med og kjøpe en nybegynner-sykkel når du kan bli fort god?  ;)