Hrmn shreddin

Startet av christer.m, 1 november 2008, 15:13:27

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

christer.m


Gøran

1601,Keep it Real
www.bmxelement.no

Andy K

Du kaster syklen din alt mye.

Hermann


Gøran

hva er greia med å kaste den da?
1601,Keep it Real
www.bmxelement.no

botn


Hermann


Kristian

Kaste sykkelen er fint, gjør det en del selv.. fin måte å få ut agresjonen på :)
Fin film though
Sitat fra: C-Man på 18 juni 2008, 17:42:24
Jeg er glad fordi Kristian knakk armen i går. Det betyr at vi andre kan progge i fred, uten å bli tatt igjen hele tiden.  :P

SK

Heller kaste sykkelen enn å drepe kameramann :)
Nice shreddin'
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Gøran

1601,Keep it Real
www.bmxelement.no

cc

360 slider er kult, prøv det et sted der du kan avslutte med drop inn i en bank/quarter istedenfor bare å rulle ut av den på flat? F.eks den bank-flat-bank greia som går opp mot minien. Forøvrig synes jeg det er litt tamt å se på bmx i 2km/t, men cred for at folk får det til, jeg klarer ingenting uten litt fart.

Slippe sykkelen for å unngå å tryne selv er da ikke det samme som å kaste sykkelen i sinne. Slik Aaron Ross og Chris Moeller gjør, gå bort til sykkel, plukke den opp og slenge den av gårde virker litt vel caveman for min del, men ett fett så lenge de ikke ødelegger noe mer enn sin egen sykkel. Når ramps og andre skjøre spots (marmorledge osv) blir ødelagt pga folk skal kaste sykkel blir jeg rimelig provosert.

KolbotnChris

det var mange smarte ord CC.. jeg er enig :P haha, men du var flink med coasteren

Espen.R

søt liten film christer : )
flott sykling også.

DanielSandvik

Sitat fra: cc på  1 november 2008, 18:05:43
360 slider er kult, prøv det et sted der du kan avslutte med drop inn i en bank/quarter istedenfor bare å rulle ut av den på flat? F.eks den bank-flat-bank greia som går opp mot minien. Forøvrig synes jeg det er litt tamt å se på bmx i 2km/t, men cred for at folk får det til, jeg klarer ingenting uten litt fart.

Slippe sykkelen for å unngå å tryne selv er da ikke det samme som å kaste sykkelen i sinne. Slik Aaron Ross og Chris Moeller gjør, gå bort til sykkel, plukke den opp og slenge den av gårde virker litt vel caveman for min del, men ett fett så lenge de ikke ødelegger noe mer enn sin egen sykkel. Når ramps og andre skjøre spots (marmorledge osv) blir ødelagt pga folk skal kaste sykkel blir jeg rimelig provosert.

litt skmmelt og kjøre kjempe fort når man kjører brakeless og coaster. synns nå jeg da
I rather be fishing

Jon

Stakker sykkel, men filmen var bra ;)