hei video folket ;)

Startet av TønsbergMag, 27 desember 2010, 21:40:07

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

TønsbergMag

hei jeg vurderte og kjøpe en mac men får desverre brukt den til svært lite bortsett fra video redigering så mitt spørsmål er om det finnes ett redigerings program til vanlig pc som er någenlunde like bra som final cut

redigerings programet jeg leter etter skal ha den summer blur greia som er sånn orange og gul shit sikkert og masse fett ;)

takker for svar :D
sprutnic

Andy K

Sitat fra: tønsberg mag på 27 desember 2010, 21:40:07
hei jeg vurderte og kjøpe en mac men får desverre brukt den til svært lite bortsett fra video redigering så mitt spørsmål er om det finnes ett redigerings program til vanlig pc som er någenlunde like bra som final cut

redigerings programet jeg leter etter skal ha den summer blur greia som er sånn orange og gul shit sikkert og masse fett ;)

takker for svar :D

1. Du kan bruke mac'en til mye annet enn bare redigering.

2. Adobe Preimier Pro, Avid Mediacomposer eller Sony Vegas er gode alternativer til Apple Final Cut Pro Studio

3. Den "oransje og gul shit greia" Er et filter, og det eksisterer latterlig mange varianter av det du vil ha. Noe jeg går ut ifra egentlig bare er en enkel "blur" effekt, som allerede ligger i programmets VFX-filter mappe.

4. Hvis du på død og liv vil ha en gul/brunt/oransje filter på filmene du skal lage, så er det bare å monge til hvitbalansen når du filmer.

Alta-K over og ut.

TønsbergMag

haha! ja jeg bruker sony vegas men er ikke noe fornøyd med det så da blir det vell og prøve adobe preimier pro
sprutnic