Hovedmeny

Wethepeople Dawn

Startet av Don Runo, 15 september 2013, 21:22:02

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Don Runo

Jeg ser du har dratt fram den gamle director-gaffelen. Hva har skjedd?

Den skaper furore i miljøet og har 32mm offset. Har egentlig savnet den, men siste sesongen har det vær fashion before function.

Hva skjer med styrelager-spacinga? Er det en opp ned støvhette under stemet jeg ser?

Ja, bildet er tatt etter første tur. Støvhetta gnissa i ramma, så quickfixen ble og snu opp ned på alt. Må bare hjem og finne flere av de tynne sølvspacerene. Prøvekjørt på Arena, og der er det ikke så støvete uansett.

Har du blitt gangster?

Ja, men det tok sin tid. Jeg bestillte Ezra-freecoasteren fra tyskland, men de ventet på levering fra Asia, så plutselig satt også jeg og ventet på Asia, med penger bundet opp i Tyskland.

Hvorfor skal du ha freecoaster?

For å slippe å trå så mye, og høre på klikkinga fra navet. Folkemusikk er ikke min greie.

Dette er en bikecheck, kan du lage en punktvis liste over deler? Og føye til hvorfor du valgte det der det passer?

Nei, det er ganske uinteressant for de fleste. Det er en Wetehepeople Dawn 20.8-ramme, med stort sett Eclat-deler. Liker særlig hjula, som er Eclat Raw-felgringer med Eclat Pulse hub foran og Ezra-freecoaster bak. Det måtte bygges cross-laced, for at det skal passe i hullene som gjør at man kan bytte eiker uten å ta av hjulet. Gangsters aint got the time.

Jeg gikk inn for at alle deler skulle være raw, blank metall eller krom. Der det ikke finnes gikk jeg for svart. Eller rasta.

Driver du med shout outs?

Nei, det gjør jeg ikke. Men jeg vil rette en takk til babracing.no, alle som jobber hos Wethepeople her i Norge. Takk til trondheim og eirik.s som introduserte meg til freecoasterens vidunderlige verden. Og til Ruggeland for å allerede ha kommet med en politisk dagsaktuell vits om gaffelen min: "Rune, det er bra du ikke skal sykle bmx i OL i Russland, for du hadde nok blitt fengslet for den gaffelen der."








Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no

TønsbergMag

sprutnic

Don Runo

Kjedet er fra Salt. Selges ofte der det selges wtp og eclat.
Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no

Murre

fy faen i svarte helvete så stygg den gaffelen er.

Ellers synes jeg sykkelen er den fineste du har hatt!

Gerber

Jommen sa jeg smør, herr Woldsnes. Den der er god som gull. Fyameg så fin den ble til slutt! Selv de ugly felgringene ble faktisk ganske snasne på nav.