18 år på Bullet Konserten?

Startet av BMX Julian, 16 september 2008, 18:20:34

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Hermann

Sitat fra: BergenDamir på 18 september 2008, 11:26:59
Sitat fra: Hrmn på 18 september 2008, 11:04:02
No syns æ dåkker dommskalla ska gå å kjøp dåkker ei 50cent plate, så går dokk å høre littgranje på deijn.

50 cent suger ivertfall... Og bare fordi man ikke hører på BFMV betyr ikke det at man er yoyoyoyo 50 cent yo freak! :P

Nå tullet jeg også da. Men jeg må også si meg enig i at BFMV ikke er noe særlig.

bare litt sånn btw, søsteren min elsker BFMV. og hun er 12 år, og veldig emo


BMX Julian

Sitat fra: C-Man på 18 september 2008, 23:13:38
Sitat fra: BergenJulian på 18 september 2008, 22:56:12
Sitat fra: MCM på 18 september 2008, 18:35:50
Sitat fra: BergenJulian på 18 september 2008, 15:17:24
n00bs faktsik? har vel ingenting med saken å gjøre. å enig med jon, hvorfor skal alle begynne å si at det er dritt å blablabla. personelig dritar eg langt i ka dåkkar syns om bullet! eg vil bare at di som giddar skal sende en klagemail til rockefeller om denne aldersgrensen. ikke noe mer. så hvis du bare vil kritisere metall,bullet osv. så kan du gå et annet sted å gjøre d ;)
det er gøy at du tar deg så nœr når andre snakker dritt om musikken din. bullet er bare en gjeng hånddukker.

Tar meg ikke nær. bare irriterer meg med dere som skriver alt mulig som dere ikke har peiling på :P

Hadde egentlig ikke tenkt å fortsette dette, men må bare spørre: på hvilket grunnlag hevder du at vi ikke har peiling? Og hvorfor har du peiling? Du er jo tydeligvis ikke gammel nok til å komme inn på konsert engang, så hva gjør at du har mer peiling enn alle oss (og en del hundre tusen musikkentusiaster til på nett, hvis vi skal dømme ut ifra tidligere utsagn)?

grunnlaget mitt for at folk ikke har peiling er denne tråden. virkier som du har peiling på metall generelt men å si at bullet ikke er metall er jo helt dumt? enig at bullet ikke er hardt i d hele tatt nesten men det er metall. metall må ikke være noe hardt! som sagt: det er MANGE metallsjangere og mangen er hardere enn andre

BMXgutten

 ::)
BfmV er så langt fra Metal som det kan få blitt.
Finn dem på http://www.metal-archives.com/.
Nei der var de ikke, Kan et være fordi de ikke er Metal?

Sier du den siden suger har du problemer.

Er det så vanskelig og akseptere at de ikke er det?


TheAtl

Vi har da alle(?) hatt våre ideer som i ettertid har fremstått totalt idiotiske også for oss selv. De færreste oppdaget metal på en Death konsert (eller hva nå enn som er korrekt å lytte til i dag), storparten av publikumet til "bandet" denne tråden handler om levde ikke engang under Deaths storhetstid. Dessuten har vi dette med tilgjengelighet, MTV når dessverre ut til flere enn hva god musikk gjør. En inviterer ikke folk til å utvide horisontene ved å leke musikkpoliti, tvert imot. Og så videre. Bla bla. Jeg er selvfølgelig like subjektiv og fordømmende som resten av dere, men på denne måten kan jeg rakke ned på begge parter samtidig.

Mvh

Jon

Sitat fra: BergenJulian på 19 september 2008, 14:29:07
virkier som du har peiling på metall generelt men å si at bullet ikke er metall er jo helt dumt? enig at bullet ikke er hardt i d hele tatt nesten men det er metall. metall må ikke være noe hardt! som sagt: det er MANGE metallsjangere og mangen er hardere enn andre

Enig der, metall trenger ikke å være hardt, for eksempel rent gull, det er så mykt at du kan forme det med hendene, men det er fortsatt metall, og for eksempel Blondie det er ikke hardt what so ever men det er forsatt metall. Går det ikke ann å si det så enkelt som at rock er rock?

Tomss

im retard

MCM

Sitat fra: JonBergen på 22 september 2008, 09:29:33
Sitat fra: BergenJulian på 19 september 2008, 14:29:07
virkier som du har peiling på metall generelt men å si at bullet ikke er metall er jo helt dumt? enig at bullet ikke er hardt i d hele tatt nesten men det er metall. metall må ikke være noe hardt! som sagt: det er MANGE metallsjangere og mangen er hardere enn andre



Enig der, metall trenger ikke å være hardt, for eksempel rent gull, det er så mykt at du kan forme det med hendene, men det er fortsatt metall, og for eksempel Blondie det er ikke hardt what so ever men det er forsatt metall. Går det ikke ann å si det så enkelt som at rock er rock?


Mener du at Blondie er metal??
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

Ruggeland

Sitat fra: JonBergen på 22 september 2008, 09:29:33
Sitat fra: BergenJulian på 19 september 2008, 14:29:07
virkier som du har peiling på metall generelt men å si at bullet ikke er metall er jo helt dumt? enig at bullet ikke er hardt i d hele tatt nesten men det er metall. metall må ikke være noe hardt! som sagt: det er MANGE metallsjangere og mangen er hardere enn andre

Enig der, metall trenger ikke å være hardt, for eksempel rent gull, det er så mykt at du kan forme det med hendene, men det er fortsatt metall, og for eksempel Blondie det er ikke hardt what so ever men det er forsatt metall. Går det ikke ann å si det så enkelt som at rock er rock?

Det er ikke hardheten som bestemmer om noe er metall eller ikke... Men jeg tror ikke dere har evnen til å forstå det.
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

eirik s

Blondie, faktisk. Som i dette bandet: http://en.wikipedia.org/wiki/Blondie_(band) ?


SitatDet er ikke hardheten som bestemmer om noe er metall eller ikke... Men jeg tror ikke dere har evnen til å forstå det.
Quoted for truth.