Hovedmeny

volds

Startet av stian s, 10 august 2006, 22:14:00

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

stian s

jeg å alex filma litt idag men batterie gikkk fort å ble mindre sykling av alex i tapen å vi tenkte å filme litt til men jeg kom hjem å satte  meg ned å la isammen en kort litta luring.kvaliteten er ikke så bra men grei.ikke noe store greier men..chillchill

http://www.eengoedidee.nl/videoz/bmx/volds.mpg

eirik s

Punktum er en fin ting...

harry

WOW. Helt Stum.. Jævlig bra uansett. props. Feeble manual 180 var jævlig kult.

Catha

jeg fikk den ikke til å funke jeg..:S fikk bare masse dritt reklame fra jamba.. ???

eirik s

Alex må overtales til å delta i NM...

Også sykla dere rett forbi meg på jobb. Jeg ropte på Alex, men dere har tydeligvis ikke rensa øra på en stund...

stian s

siden vi ikke hørte deg er mulig det var alex som prata litt? hehe ::)

BroderHuck

Feit film. RAD!
NM-materiale, helt klart.
High Hopes.

Catha

ingen som vil hjelpe en "jomfru" i nød så hun får SETT filmen????  :-\

cc

Fin film, dere kjører jo smooth begge to. Ser Donkey har begynt å få inn footpicks litt bedre, stilig. Skulle jo bare mangle, siden han har hatt flere dager på seg siden jeg sist så ham.... den gutten lærer så fort at det er dårlig gjort...

Cath: Du må være registrert bruker på eengoedidee.nl. Last ned (save) film til pc. Åpne med VLC Media player

TomasN

drit smooth sykling... dere er jo knallgode!!

SteinG

voldsrats crewet svikter aldri. deilig..

MeaN

#11
kan dere legge den ut på google?


zup?


MeaN

takk. likte 360, og den 30 grader  gappen..nesten i bynelsen. ellers ser ut som dere har SKILLS!
zup?

Thomas

Feet film! Har jo nesten ikke vært på volds i år, så det var litt fett å se en film av Alex :D
Men jeg la merke til en ting rett etter 180 fakie over fartsdumpa. Ikke-sykle-på-komlåkk tvangstanke? Jeg har samma greia.. Sykler aldri på et komlokk uansett! :-\
-Sgitnuar_