Ny gren i NM?

Startet av Raymond, 18 august 2006, 16:53:13

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.


perkristian

dritsykt faen så høyt han fløy!
burde hatt mindre splitt på takeoff-rampen å lengre bil/ bil med henger:P

MeaN

faen så sykt. han virka litt...gal.
zup?

Jacko

i helvete da.. Lurer på hva han tenkte før han traff bakken der, enting er sikkert at der gikk beina føyken for en god periode:(

eirik s

Det der er (var) Colin Winkelman, og det er blitt spekulert i at det trynet der (han havna i rullestol for en lang periode) var blandt grunnene til at han begikk selvmord ikke så veldig lenge etterpå. r.i.p.

Jacko

ouch, sykt når sånne ting skjer... r.i.p

perkristian

woah, det visste ikke jeg, R.I.P :'(

OleA

Dette hører til under diverse Ray. You should know better:P
K-town / Granli knights

harry

Sitat fra: Rune på 18 august 2006, 23:35:23
R.I.P
Synes nesten det er litt mongo at internetsider fortsatt legger ut det klippet. Man kan vise litt respekt.
Kunne ikke vært mer enig. Fryser inni meg når jeg ser d klippen. Hadde han landa litt anderledes, hadde han kanskje vært med oss idag.

BroderHuck

Sitat fra: harry på 18 august 2006, 23:48:46
Sitat fra: Rune på 18 august 2006, 23:35:23
R.I.P
Synes nesten det er litt mongo at internetsider fortsatt legger ut det klippet. Man kan vise litt respekt.
Kunne ikke vært mer enig. Fryser inni meg når jeg ser d klippen. Hadde han landa litt anderledes, hadde han kanskje vært med oss idag.

Du tror virkelig ikke at akkurat det der alene gjorde slik at han tok selvmord..? Les eirik s sin kommentar er du snill, og prøv igjen.
High Hopes.

harry

Sitat fra: BroderHuck på 19 august 2006, 00:54:08
Sitat fra: harry på 18 august 2006, 23:48:46
Sitat fra: Rune på 18 august 2006, 23:35:23
R.I.P
Synes nesten det er litt mongo at internetsider fortsatt legger ut det klippet. Man kan vise litt respekt.
Kunne ikke vært mer enig. Fryser inni meg når jeg ser d klippen. Hadde han landa litt anderledes, hadde han kanskje vært med oss idag.

Du tror virkelig ikke at akkurat det der alene gjorde slik at han tok selvmord..? Les eirik s sin kommentar er du snill, og prøv igjen.

Ok Mr. SmartGuy. Grunnen til han tok selvmord var pga kjærsten slo opp med han dager før han tok livet sitt, og han mista mye av livsgleden av og sitte i rullestol. Det er hovedårsaken til han tok selvmord ifølge bmxonline husker jeg ikke feil. 

"les den forrige posten min igjen er du snill, og prøv igjen". jeg gir deg fasitten med en gang: det jeg mente var at hadde han landa annerledes hadde han kanskje ikke endt opp i rullestol viss du sjønner? 

harry

Sitat fra: Rune på 19 august 2006, 01:11:46
Mr Smartguy: Jeg sa vel aldri at det var grunnen til at han tok livet sitt? Så kanskje du skal lese innlegg før du kommer med påstander?

Hvem har sagt at du sa grunne til han tok livet sitt?
Men bmxonline hadde Allen Cooke som kilde, de var jo nære venner, så tror det jeg leste det. Colin Winkelman hadde jo sagt til Allen Cooke at han hadde tenkt å ta sitt eget liv, men han trudde at C.W. bare tulla:( trist trist..

Kri$$

Fy faen han er jo sinnsyk! Bilen burde jo ha kjørt saktere, ha hadde han hatt mer kontroll iallefall.  :-\
Vedder på at han brekte føttene tvers over  :-\  AUCH  :'(

Fr£|)RiK

R.I.P.


har sett noen gjøre det der på snoweboard også..men sykkel er jo helt sykt

børny

hvis mer respekt og ikke krangl om hvorfor han tok sitt eget liv det er ikke høflig R.I.P
:'( :'( :'( :'(