Hovedmeny

Hjelm fra Empirebmx

Startet av BRGN RpRzNt, 12 januar 2010, 17:14:22

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

BRGN RpRzNt

Hei.
Jeg tenker på å kjøpe meg en Pro-tec Classic Bucky Lasek hjelm fra empirebmx og lurer litt på om noen har erfaring med kjøp av hjelm derfra.

Hjelmen koster 39.95 dollar.
Hvor mye koster det for frakt?
Hvor lang tid tar det før den kommer?

Takker for svar.

Mats.

TK

Frakten finner du ut av ved å trykke på Calculate Shipping.

Så etter det må du ta summen av frakten og summen av varene og gange det med 1,25. Så har du totale prisen inkludert moms. Det er ikke toll på sportsutstyr.

Ellers så tar det fra 4 dager til ukevis om du er uheldig.

Håkon

Jeg bestilte min derfra, kom på 5 dager.

Og med frakt, som TK sier:
Sitat fra: TK
Frakten finner du ut av ved å trykke på Calculate Shipping.
Så etter det må du ta summen av frakten og summen av varene og gange det med 1,25. Så har du totale prisen inkludert moms. Det er ikke toll på sportsutstyr.
Tjalvæææ

Espen

jeg fikk min på 3 dager. pwnd. og fikk faktisk deler fra chain reaction dagen etter jeg bestillte de :P og nei, ikke noe mtb deler, selvom hollowbite kranken ser jævlig beef ut :P utenom det spamdritet der, så vil jeg bare si at du gjør et godt kjøp
Sitat fra: tønna på  6 juli 2010, 00:15:38
ps.ønsker ikke noen lang diskuskjon med eirik s.

Gerber

Fint at folk hjelper til og sånn, men du har vel ikke søkt veldig lenge for å se om kanskje noen hadde spurt om erfaringer med empirebmx før? Jeg kan nemlig meddele at det har blitt tatt opp "et par" ganger før. Det er et generelt tips til alle som lurer på noe. GOOGLE DET, hvis du ikke finner det på google - SØK I FORUMET, ALLE FORUMDELER. Hvis du da ikke finner det, lag en topic.

BRGN RpRzNt

Sitat fra: Gerber på 12 januar 2010, 23:44:44
Fint at folk hjelper til og sånn, men du har vel ikke søkt veldig lenge for å se om kanskje noen hadde spurt om erfaringer med empirebmx før? Jeg kan nemlig meddele at det har blitt tatt opp "et par" ganger før. Det er et generelt tips til alle som lurer på noe. GOOGLE DET, hvis du ikke finner det på google - SØK I FORUMET, ALLE FORUMDELER. Hvis du da ikke finner det, lag en topic.
Jeg søkte, men fant ikke noe med "hjelmer fra empirebmx." Men jeg burde kanskje ha søkt etter erfaringer med empirebmx.

Men takk for alle svar.

KolbotnMææg

Sitat fra: Mats B. på 13 januar 2010, 10:46:30
Sitat fra: Gerber på 12 januar 2010, 23:44:44
Fint at folk hjelper til og sånn, men du har vel ikke søkt veldig lenge for å se om kanskje noen hadde spurt om erfaringer med empirebmx før? Jeg kan nemlig meddele at det har blitt tatt opp "et par" ganger før. Det er et generelt tips til alle som lurer på noe. GOOGLE DET, hvis du ikke finner det på google - SØK I FORUMET, ALLE FORUMDELER. Hvis du da ikke finner det, lag en topic.
Jeg søkte, men fant ikke noe med "hjelmer fra empirebmx." Men jeg burde kanskje ha søkt etter erfaringer med empirebmx.

Men takk for alle svar.
du trenge rjo ikke å søke "hjelmer fra empirebmx" for å finne ut frakt. Gerber mente at du kunne søke på ting som omfattet empirebmx her inne på forumet, og generelt google..
Magnus Neergaard

BRGN RpRzNt

Sitat fra: KolbotnMææg på 13 januar 2010, 14:23:02
Sitat fra: Mats B. på 13 januar 2010, 10:46:30
Sitat fra: Gerber på 12 januar 2010, 23:44:44
Fint at folk hjelper til og sånn, men du har vel ikke søkt veldig lenge for å se om kanskje noen hadde spurt om erfaringer med empirebmx før? Jeg kan nemlig meddele at det har blitt tatt opp "et par" ganger før. Det er et generelt tips til alle som lurer på noe. GOOGLE DET, hvis du ikke finner det på google - SØK I FORUMET, ALLE FORUMDELER. Hvis du da ikke finner det, lag en topic.
Jeg søkte, men fant ikke noe med "hjelmer fra empirebmx." Men jeg burde kanskje ha søkt etter erfaringer med empirebmx.

Men takk for alle svar.
du trenge rjo ikke å søke "hjelmer fra empirebmx" for å finne ut frakt. Gerber mente at du kunne søke på ting som omfattet empirebmx her inne på forumet, og generelt google..
Ja, my bad. Er ny her på forumet, og er fortsatt litt vanskelig å finne alt. Folk kaller jo trådene sine for så mye random, så vanskelig å finne det man virkelig leter etter.