Å herre min ....

Startet av eirik s, 17 juli 2008, 21:29:50

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

oskar

Så hancock igår.



ikke gidd.
Åge har fingra Shaun White i Wigwam

eirik s

Det er det inntrykket jeg har fått også...

Grevlingen

Hvis dere vil se norske tegneserier med trøkk så sjekk ut alt dere kommer over av materiale fra Kick Ass Comics og Geir Moen. Vi har ikke laget så mye i det siste, men planen er at det kommer mer til høsten.

Ps: Eirik hvis du vil ha Ghasp og Ghasp 2 albumene så si i fra. har fortsatt noen kasser stående på tegnestudio (begynner å bli gamle nå, men må vel sies å være de første hardcore over-the-top tegneseriene laget i Norge)
ok dudes... lets walk this sucker! -RAD

Scurra

Eirik: Min definisjon på superhelter er helter med overnaturlige krefter. Og derfor er Fantomet og Batman bare helter, ikke superhelter :D
Zodiak var jo helt klart en kjedelig seriemorder, han brukte for det første gunner, ofrene hans var helt tilfeldige personer, han tok ikke trofeer, og han hadde ikke sex med likene. Det er bare vanlig drap av flere mennesker, og kan egentlig derfor ikke kategoriseres som en seriemorder engang. Men du veit, jeg misliker realisme, så derfor blir seff watchmen kjedelig for meg å lese. De er, som du sier, "vanlige" mennesker med stilige kostymer og store gunnere og innovative gadgets. (ja, Dr. Manhattan er overnaturlig, men i boka ser man ikke særlig mye til triksene hans.)

Then again, hadde jeg ikke hatt disse psykiske fobiene mot realisme så hadde jeg helt sikkert satt større pris på de filosofiske og politiske aspektene av serien.

eirik s

#19
SitatDe er, som du sier, "vanlige" mennesker med stilige kostymer

Sitati boka ser man ikke særlig mye til triksene hans.

Øøh. Har vi lest den samme boka?

P.S. For å være veldig vanskelig et øyeblikk, så tror jeg det holder med å drepe 2 personer på forskjellige tidspunkter for å klasifiseres som en seriemorder  :P

P.P.S. Bli med å sykle, for faen!

cc

Sitat fra: oskar på 19 juli 2008, 10:37:59
Så hancock igår.

ikke gidd.

[attach=1]

SK

Sitat fra: eirik s på 18 juli 2008, 17:55:31
... en million-arv som inkluderer en gigantisk hule under eiendommen din og et traume i barndommen som gjør deg gæærn nok til å løpe rundt i et flaggermuskostyme om natta.
hahahaha

eirik og scurra burde ut å sykle istedetfor å diskutere tegneserier.

Sitat fra: cc på 19 juli 2008, 20:32:40
[attach=1]

HAIL COCK!
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

eirik s

Sitat
eirik og scurra burde ut å sykle istedetfor å diskutere tegneserier.

Vanligvis greier vi begge deler, men... faens WoW  >:(

Og jeg må få lov til å gjenta den replikken (av kun to) i traileren som sier litt om at dette ikke er en "vanlig" superheltfilm:

"The world will shout "Save us!" And I'll whisper "No..."" - Rorshcach (best beskrevet som "Batman gone horribly wrong")