Hook up tråden.

Startet av Rølla, 6 april 2008, 10:07:56

0 Medlemmer og 2 Gjester leser dette emnet.

Nikko

Noen i Gjøvik som sykler  ? Send pm.

6udxd

Kom til jordal, anyone!

headbang

Er det noen som er i stavanger? Begynner å bli litt trist og være den eneste som sykler BMX :D
Bmx<3

Waldemar

Sitat fra: headbang på 12 februar 2013, 10:52:57
Er det noen som er i stavanger? Begynner å bli litt trist og være den eneste som sykler BMX :D
det er flere som sykler i stavanger området. jeg er en av dem

headbang

Du må komme opp på tastarampen en helg når været er bra da :D Er sikkert der da :D
Bmx<3

Ken

Jeg og tre kompiser skal sykle i Vision skatepark i Kristiansand! Be there!

Chris A.

Jeg er i Stavanger og skal sykle i morgen!
Om det finnes noen der ute, ring meg!

90817724

6udxd

Noen i Strømmen/omegn som joiner å sykle på kvellan? Orker ikke dra heeelt inn til Oslo hver gang jeg vil sykle!!

Ders

Noen i skøyen-området som er hyppe på å sykle på kveldene? Send pm!

Adrian KH Maurud

sikkert feil sted og poste det her, men gjør det likevel. er det noen her som kunne klart og hooka meg opp med noen syklister i London? skal dit i sommer. har allerede prøvd på ett engelsk bmx forum, men fikk ingen respons der. på forhånd, takk for hjelp :)
Sleep, eat, ride, eat, ride, sleep, repeat!

Adrian KH Maurud

Sitat fra: Lasse på  4 juni 2013, 01:27:46
Sitat fra: Adrian KH Maurud på  3 juni 2013, 11:41:27
sikkert feil sted og poste det her, men gjør det likevel. er det noen her som kunne klart og hooka meg opp med noen syklister i London? skal dit i sommer. har allerede prøvd på ett engelsk bmx forum, men fikk ingen respons der. på forhånd, takk for hjelp :)

Har en kamerat som bor der nede, han er sikkert up for litt sykling, bare send han en mail ;) garybearfla@wmconnect.com

Takk for hjelp :)
Sleep, eat, ride, eat, ride, sleep, repeat!

KolbotnLars

noen som vil sykle/filme på arena idag?

theo.et

Om noen skulle svinge innom Gjøvik, så send på en til 97956266 :)