Hovedmeny

Lillehammer

Startet av Gizmo, 15 mai 2013, 08:03:35

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Gizmo

Hei folkens! Vi setter i stand ett området for bmx nede ved mjøsa i løpet av relativt kort tid. Det vil bli en "dirt bane". I tillegg har jeg en 60kvm rampe liggende. Vi skal også etablere en bigjump ut i mjøsa... (Den er rettet mot jibberne fra NTG, Team Bre med fler) men om interessen er der sparer jeg ett spor;)


Da undertegnede kjøpte sin første bmx sykkel som 34 åring, settes det pris på innspill.


Tanker, ønsker, forslag kan gjerne sendes på epost til meg: gisle@aktiv-ute.com


Prosjektet vårt ligger (litt knotete menyer) på parken.aktiv-ute.com


Gravemaskina er ventet nå før helga, men jeg kjenner på gjikta at det sikkert kan bli neste uke...


Bakgrunnsinfo:


Dirt bana skal være mulig å sykle for de yngste, men samtidig bra nok til at de tøffeste kan ha det gøy.


Rampa kommer når jeg får tid.


Vannhoppet må være klart medio juli.


Gisle

SK

Ikke verst! Bor rundt 4timer unna så dagsturer er fullt mulig, har allerede planlagt en koigen-tur i sommer :)
Tøft, aldri for sent og begynne!
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Gizmo

Bana og BMX syklene er vel egentlig ikke til meg alene;) Men når vi først skal lage camp, lager vi den rettet mot de campen lages for!

Ligger endel bilder på instagram. Lenke finner dere her: http://parken.aktiv-ute.com/instagram/

Gravemaskina begynte så smått i dag, og forhåpentligvis begynner de på løypa i morgen/neste tirsdag.


fredrik69

Tøft bor ca 20 min unna Lillehammer, hvor nede ved Mjøsa på Lillehammer?

Blir sikkert noen turer på meg :)

Gizmo

Helt i sørenden av campingen, mot vannskiklubben :)  Vi har ett stort området der.