jeg skal kjøpe meg min første sykkel.. :)

Startet av pingla, 14 september 2006, 17:34:00

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

pingla

morn!

jeg har tenkt til å kjøpe min første bmx sykkel, og jeg har sett litt på forskjellige sykler..
så kom jeg over en Haro R2 Nyquist som var litt brukt til ca 4000.. men er dette en sykkel som er verdt penga?

er veldig takknemlig for svar!=)

Langseth

La du merke til emnet "Les her alle nybegynnere" eller noe. Les der du eller søk på forumet.
Men hvertfall, gå på www.bmxelement.no og se på sykkel der. Dær får du helt ny sykkel til 4000 som faktisk er skrudd sammen av fagfolk som har peiling på bmx. Kunne skrevet så mye mer men finns allerede 100 tråder om akkurat dette...

Men lykke til!

perkristian

i k k e  k j ø p  h O r A
som steinG sier :)

henrikBergen

nå blir alle sure på meg, men mirraco syklene virker digge:P   tipper de ikke selges i nabolaget ditt da, men sjekk ut http://www.mirrabikeco.com/
siden du sikkert ikke får tak i noe slikt så kjøp kjøp twenty velvet du... den er feita

Langseth

LTd sykkeln ser vel helt grei ut igrunn. LHD og greier  :P

Bennern

ikke kjøp noe haro, de blir altfor tunge! men twenty er en grei nybegyner sykkel ;)

pingla


saregon

jeg kjører Twenty Velvet, elsker den. Suveren sykkel. Hadde bare sykla Haro før, og Twentyen er myyye bedre

haffi


pingla


perkristian

det er nok det de aller fleste her på forumet også gjør, og det IKKE dumt ;)

snaffle

jge har ryan nyquist 2 og synes den er digg men ikkke kjøp den, kjøp heller en ny sykkel på bab eller element.
Suddenly a wild Alex appeared

henrikBergen

du bør seriøst se på wethepeople 07 modellene de har på www.bab.no

bra sykler! veier ikke mye. addict er faktsik 12,8 uten pegs...

kuppern:)

alle haroer trenger ikke å være tunge da :D tror ikke Dave Mirra kjører med en sykkel på 20kg.

OleA

Sitat fra: kuppern:) på 14 oktober 2006, 16:17:01
alle haroer trenger ikke å være tunge da :D tror ikke Dave Mirra kjører med en sykkel på 20kg.

Men så sykler heller ikke Mirra på en Haro heller...
K-town / Granli knights