Lettere sykkel?

Startet av Nicco, 2 juli 2006, 18:01:43

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

petter speth

jeg har planer om å kjøpe en marsholl og hvis jeg begynner med flatland eller har lyst på en flatland ramma passer fly micromachin eller hva nå den heter til marshollen da? går det liksom?
takk for svar som vanelig ;D

harry

Sitat fra: pettertveten på 31 august 2006, 19:37:49
jeg har planer om å kjøpe en marsholl og hvis jeg begynner med flatland eller har lyst på en flatland ramma passer fly micromachin eller hva nå den heter til marshollen da? går det liksom?
takk for svar som vanelig ;D
Ja den vil passe, men skal du sykle flatland må du nesten ha deg en freecoaster.

petter speth

er det en sykkel eller en del jeg må skaffe?

petter speth

jeg har fått vite hva det er :D

petter speth

hey jeg har tenkt til å kjøpe marsholl og tror jeg kommer til å bli fornøyd med den ;D men neste år eller neste år etter der har vel jeg tenkt meg en litt lettere rammer på marshollen og kansje jeg vil sykle litt mere flatland, så vet dere om "Quamen
Bowls" vil passe bra... da mener jeg ikke bare om det går an å skru den sammen hvis dere kjønner... det er jo flattland/street ramme.. så det høres veldig deilig ut :D og hvet noen av dere om det hadde blitt en lttere sykkel med bowls'en? og siden jeg er i spørre humør i dag, hvor mye er 1 lbs?
takk får gode råd og tips ;D

Kenny X

Google er en smart sak...

JanPhilip

jeg tror muligens den heter, marshall.

petter speth

ok ;)men kan noen svare på spørsmåla?

OleA

Bowls er egentlig ikke en flat / street ramme. Det er en flat ramme med geo som kan passe for street, også tåler den vel kanskje litt mer enn en standard flat ramme. Quamen driver med en ren street ramme nå, men den må nok trolig bestilles fra utlandet...
Men bowls er en helt grei ramme liksom. Om det vil gå å skru den sammen får noen med mer tech innsikt svare på.
K-town / Granli knights

eirik s


BMXgutten

"Ikke glem å bruke helium" xD
Lettere en vanlig luft.

Fr£|)RiK

ja og hvis du fyller helium i dekka, styre og ramma kan du jo hoppe litt høyere kanskje

petter speth

yhvis man har marshall.. hvor mye bør man kappe setepnnen? og er det noe sånt unødvendig dritt på den som bare er å fjerne?

Fr£|)RiK

Sitat fra: pettertveten på  6 september 2006, 17:22:58
yhvis man har marshall.. hvor mye bør man kappe setepnnen? og er det noe sånt unødvendig dritt på den som bare er å fjerne?

hvis du kjører med setet helt nede (slammed tror jeg) så kan du jo kutte det helt ned til det så vitt går nedi ramma...men hvis du har høyere må du bare kutte det så høyt som du føler for og ha setet

petter speth

ok.. tnx ;D men vet noen om noen andre ting på marshallen som er unødvendig..