Hjelp! Trenger noen med erfaring med svangerskap.

Startet av Don Runo, 17 september 2010, 22:56:53

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Don Runo

Fant ut dette i går. Dama har nettopp tatt en test og den var positiv. Trenger litt hjelp her gutta. Hvordan kan jeg fortelle henne på enklest mulig måte at jeg ikke vil ha barn alikevel.

Var sykt keen for et par dager siden, men nå vet jeg ikke helt om dette er det riktige.

Setter pris på seriøse svar.
Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no

* aka mads

Jaja Rune, dere finner nok ut av det sammen, snakk med henne og uansett hva det ender med, GRATULERER!
En vis mann sa en gang: Man ved man ere Haard til Kiernen naar man Røger Post-Mortem!

Erik

Sykkel: sykkel

Borgemeister

Sitat fra: Erik på 17 september 2010, 23:07:48


Funker med 100% suksessrate!

ellers så er dette veien å gå


men ot; snakk med ho om hvorfor du ikke er keen og hva hun synes osv.
Hurr durr

MCM

#4
bare si at du ikke vil bidra til fremtiden. da ordner det seg vettu <3
Come forth, Lazarus! And he came fifth and lost the job.

Hermann


Rune


Andy K


Don Runo

Jaja, faceraped på bmx.no

CC, kan du lage en slags auto-logg ut funksjon for meg? Eventuellt mekke en sånn øye eller fingeravtrykk-gjenkjenner?
Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no

Tjalve

Wife: Honey were having an baby
Husband: were not having anything... YOURE having an abortion!
box fresh

Grevlingen

#10
Flere slike på GSF nå da:
http://www.bmx.no/smf/index.php/topic,14070.0.html

Seriøst: Detta ordner seg vettu! Jeg har jo vært igjennom dette 2 ganger før og har faktisk (Overaskelse.. bara bam bara bam bara baaaam) en til på vei nå..vi kan gjerne ta oss en pappa-prat (ho ho dette hadde jeg ikke trodd i stad når jeg vekka deg) på vei til Fornebu etterpå.  

Redigering:
Ha ha! sånn er det når man ikke er på face og generelt ikke følger helt med. Fatter ikke at jeg ikke tok den uansett! Flaut!

CC: takker og bukker compadre!
ok dudes... lets walk this sucker! -RAD

cc

Grattis Grevling! Didgeridoosalutt til deg!
Rune: Jeg synes egentlig ikke du skal begynne å logge deg ut, jeg, de som poster for deg poster jo uskyldig og funny saker, både her og face :)
Tjalve: nice one

Don Runo

Takk for tips og tilbud om prat Grevlingen, og for at du lot posten stå etter at jeg fortalte deg at det bare var tull fra Anki og akaMads sin side.

Og takk til Ruggeland og co for å gi meg en pakke bleier i gave på StreetJam-festen.
Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no

Anki


Don Runo

Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no