lakking av felgen

Startet av 4ndre4s, 14 juni 2009, 18:57:42

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

4ndre4s

Noen som vet kor jeg kan finne ein sterk gulfarge (altså den gulfargen som Aaron Ross har på felgene sine på eine sykkelen) til felgene mine ???

Har søk, men finner ikke det noen plass....

Har hørt biltema sin lakk suger så vil ikke prøve den :P

TK


4ndre4s

Har du ein bra side da eller?

jeg finner ikke ???

TK


4ndre4s

Bur i Os rett utanfor Bergen ;)

så det går bra det;)

4ndre4s

andre som har noen brae sidet? ::)

Gøran

hva er galt med biltema lakken? vis du prepper skikkelig å lakker med mange lag +klarlakk holder den fint..
1601,Keep it Real
www.bmxelement.no

Jon

jeg lakkerte mine felger med biltema lakk.. funket helt fett det..

Erik

Sykkel: sykkel

Jon

Sitat fra: Erik på 20 juni 2009, 13:37:05
http://www.montanacans.net/


google er også en fin ting.
tja.. jeg har noen montana hardcore. de funket helt greit men jeg synnes egentlig biltema lakken virket mer solid.. og dessuten så må du bestille for minst 400 for at det skal være lønnsomt for de å sende.. så da blir det jo litt dyrt kansje..

:-Petter

Montana (både spansk og tysk) er jo spesiallaget for graffiti da..?

Ikke at jeg skal gå noe videre inn på det, for kan virkelig ikke en dritt om dette, hehe. Tenkte bare at det er verdt å ta i betraktning.

Jon

jeg kjøpte mine for graffiti da..

4ndre4s

så vilken lakk bør jeg kjøpe da?

biltema eller ein på www.montanacans.net og viss jeg skal kjøpe på montanacans, vilken bør jeg kjøpe da?

+ må jeg ha klarlakk etter jeg har tatt fargen på?

Jon

jeg ville kjøpt to bokser med farge og en med klar lakk på biltema, da har du massevis og trenger ikke betale mer enn 120kr til sammen :P

Erik

Sitat fra: :-Petter på 20 juni 2009, 17:37:21
Montana (både spansk og tysk) er jo spesiallaget for graffiti da..?

Ikke at jeg skal gå noe videre inn på det, for kan virkelig ikke en dritt om dette, hehe. Tenkte bare at det er verdt å ta i betraktning.


du har ikke prøvd lakken, så stfu.

jeg lakka ramma mi med montanalakk for noen år siden. syns det ble ganske bra jeg :)
(den rosa og blå, for de som husker den)
Sykkel: sykkel