Blogg :D 1000 besøkte på 3 timer

Startet av grandee, 26 november 2010, 22:22:43

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

grandee


SverreM

En blogg som etterhvert bli mer og mer politisk engasjert! så stay tuned på denne bloggen!
alt fra politikk til kåseri!


grandee


SkedsmoSimen


Tjalve

box fresh

Lasse

Hva faen er greia? tapt ett veddemål eller noe?

Syns dere allerede har tatt steget tjalve snakker om jeg.

gay.
Katten

grandee

Sitat fra: simen bh catzt på 28 november 2010, 19:05:57
ekstremt kjedelig
takk h8r, uten dere hadde vi ikke giddet å hatt bloggen. dere hjelper oss med å finne på nye ting så det ikke blir mye av det samme
Sitat fra: Tjalve på 28 november 2010, 21:44:27
Neste steg:


Just saying...
Sitat fra: Lasse på 28 november 2010, 22:08:21
Hva faen er greia? tapt ett veddemål eller noe?

Syns dere allerede har tatt steget tjalve snakker om jeg.

gay.
sant, det steget er allerede tatt, ble ikke lagt ut bilder men hadde på oss masse brunkrem når vi hadde musikk prosjekt, gøy.

må bare si det, jeg og sverre fikk vite at vi var med i en blogg bare plutselig. så vi blogget og fikk mange besøkte, så vi fortsatte med det, en tryllekunst av meg ble desverre sletta pga. av dama nekta meg å ha den ute

SkedsmoSimen

Sitat fra: grandee på 28 november 2010, 22:18:39
Sitat fra: simen bh catzt på 28 november 2010, 19:05:57
ekstremt kjedelig
takk h8r, uten dere hadde vi ikke giddet å hatt bloggen. dere hjelper oss med å finne på nye ting så det ikke blir mye av det samme
å gud dælve, fail. men serr legg opp

SkedsmoSimen

og haha han til venstre på bildet til tjalve ligner på hatten foran tissen bøgen :P hahahahaha, du burde ikke anbefalt in the first place, you got the beast mad now

grandee

Sitat fra: simen bh catzt på 28 november 2010, 23:13:11
og haha han til venstre på bildet til tjalve ligner på hatten foran tissen bøgen :P hahahahaha, du burde ikke anbefalt in the first place, you got the beast mad now
var det seriøst det beste du kunne komme opp med ?
haha så du sier jeg ikke må gjøre deg sint? haha lol

SkedsmoSimen

oi øyne du kan lese straight med har du ikke? så absolutt ingenting ved deg er straight? neivel hadea. du kommer ikke med en dritt, unntatt gay shit da.

Gerber


guggi

life is better when you`re tan <3

Hermann