Hovedmeny

2007?

Startet av Bønna, 20 oktober 2006, 12:17:12

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Bønna

Halla:)

Er det noen her som har tenkt på neste år? ang konkuranser!

Jeg har tenkt til å få til noe her i Horten til sommeren. Blir enten park og mini konk eller bare Lake jump konk..
Er det noen som har tenkt på NM?


H Benny

PS! jeg savner nøkkel til lokalet i Horten fra NM, mener det var en av Lillehammer gutta som hadde den sist.. Husker ikke navnet på noen av de. er norges mester i å glemme navn..hehe!!

Bønna

Her var det liv!!! rai rai.......

Rune

Nm blir vel på arena neste år?

Are

Sitat fra: Bønna på 20 oktober 2006, 12:17:12
PS! jeg savner nøkkel til lokalet i Horten fra NM, mener det var en av Lillehammer gutta som hadde den sist.. Husker ikke navnet på noen av de. er norges mester i å glemme navn..hehe!!

ah, det er jeg eller Hans som har den nøkkelen, få adresse så skal vi senne den snarest.

harry

Sitat fra: Rune på 22 oktober 2006, 03:53:53
Nm blir vel på arena neste år?

Tror arena blir litt lite for nm.  Tasta er større og bedre for nm tror jeg.

eirik s

Tja... Hvis det skal bli NM på Arena Bekkestua, trengs det en del forandringer der. Vi får jo disponere det tomme området på street-delen ute, men det koster jo penger å bygge ting, og det må vi skaffe sjøl. En annen ting er at de3t ikke er miniramp der, men det skal visst komme, så vi får håpe.
Det var jo noen som sa de kunne tenke seg å arrangere på Tasta, så det er bare å kjøre i vei, egentlig. Men man bør nok begynne å gjøre noe snart, spesielt med tanke på sponsorer.

Ellers går jeg med noen ideer til arrangementer på Arena som ikke er NM, for å si det sånn. Jeg har fremdeles lyst til å teste P.I.G.-formatet, hvis ikke folk synes det er helt idiotisk. CC og jeg har også tenkt på å gjenta den Best Trick-varianten vi kjørte i Drammen for noen år siden.

harry

Jeg kom ikke på at det var utedel. Tenkte bare inne. Men jeg tror at det skal prøves å få til noe på tasta. 

Kristian S

Vi kan arrangere et jam på Gsf igjen.

eirik s

Vi burde gjort noe på Volds før det er kroken på døra der også (stoler ikke helt på de nye planene der ennå, pluss at det hadde vært kult å gjøre noe på original-layout'en)

* aka mads

stemmer for et jam på gsf igjen jeg. for de som husker naknagubben var det helt fantastisk. eller et på vols hadde også blitt kult.
En vis mann sa en gang: Man ved man ere Haard til Kiernen naar man Røger Post-Mortem!

Kristian S

Terror jam var mye fetere enn Nakna gubben.

Rølla

Ble desverre ikke noe av Terror Jam i år. Men vi skal nok få til ett vel så bra et når det blir varmere i været.
.Bikers unite.

JanPhilip

Hva med et arrangement i Drammenhallen da?

Kristian S

Hva med noe i Trondheim eller Bergen?

cc

Sitat fra: JanPhilip på  2 november 2006, 20:23:23
Hva med et arrangement i Drammenhallen da?
De som driver der er alltid med på noe sånt, men siden de fleste som bor i området her er så "lei" av Nøstedhallen og oppsettet, så er det mye mulig ingen gidder dra i gang en sånn greie. Men ikke noe i veien for at andre gjør det selvom de bor langt unna... for det er jo ikke mye som skal ordnes, bare avtale dato osv med dem i hallen.