5-6 Desember.Nøstedhallen: Mike Aitken Jam

Startet av Murre, 5 november 2008, 03:19:12

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Murre

Slacker Import og Nøstedhallen arrangerer Mike Aitken Jam 5-6. desember. Ikke bare er dette til intekt for Mike, men er også en øyeåpner for Drammen kommune for å vise at vi er der og hvor mye hallen betyr for oss.

Hallen åpner Fredag, og holder åpent til lørdag kveld. Det vil bli konkurranser og premier fra Slacker Import. Allt overskudd og insamlede kroner blir direkte donnert til Mike Aitken, som har vært en inspirasjon for alle.


Det blir gøy!

Pris kr 150.

Snakkes der!


Det vil være mulig å sove der, men det er lagt opp til sykling hele natt til lørdag.

cc

Sikkert greit å skrive om overnatting i hallen blir mulig, for folk som bor langt unna. Håper foten min er bra igjen innen da, høres gøy ut!

Andy K

Hvordan er det med overnattingsmuligheter? Er det å sove i hallen? Eller er det noen motell/ noen i områden som har plass til overnattingsgjester?


Neegaard

tipper det er overnatting i hallen,sånn som det har vært på de siste jamene.
det er for bmx og mtb ikkesant?
kommer det til å bli am og pro konkuranser  eller bare en stor konkuranse der alle kan være med?
¸,,ø¤º°¨``°º¤ø,,
Andreas Neegaard
¸,,ø¤º°"   "°º¤ø,,¸

Kristian

JA FOR FAEN!
Jeg er 99% down for dette, så lenge man har mulighet får å sove i hallen. Ellers kan det bli vanskelig.
Sitat fra: C-Man på 18 juni 2008, 17:42:24
Jeg er glad fordi Kristian knakk armen i går. Det betyr at vi andre kan progge i fred, uten å bli tatt igjen hele tiden.  :P

:-Petter

Er det noen påmelding eller er det bare å komme?

crazy d

ååh, jeg er akkuratt ikke frisk da... utsettelse!! :P

men ellers konge tiltak murre! bra initiativ!

eirik s

Er det datoene i overskrifte eller selve innlegget som gjelder?

Neegaard

¸,,ø¤º°¨``°º¤ø,,
Andreas Neegaard
¸,,ø¤º°"   "°º¤ø,,¸

eirik s

Faen. Da ser det dårlig ut for min del...

KolbotnChris

Så lenge det er muligheter for å sove i hallen ja.. så er jeg med jeg!

sebb

jeg sier som alle andre, jeg er nok helt sikkert med, vis det ikke kommer opp noe annet som er viktigere, men det er jo ikke mye som er viktigere enn å komme til nøsted ,og ikke minst støtte Mike Aitken :)  vis det er mulighet for overnatting i hallen da, vis ikke får jeg finne et motell ellr noe :P

eirik s

Står det seriøst så dårlig til med leseforståelsen?

SitatDet vil være mulig å sove der, men det er lagt opp til sykling hele natt til lørdag.

Gerber

Sitat fra: eirik s på  5 november 2008, 16:47:55
Er det datoene i overskrifte eller selve innlegget som gjelder?
Sitat fra: neegaard på  5 november 2008, 16:53:55
den i overskriften.

FIXED

bra det ble datoendring, hadde vært fett å få med seg