Skatepark på kolbotn

Startet av KolbotnChris, 5 november 2009, 23:10:32

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

KolbotnChris

Har vært en del innlegg og shit angående dette, men nå er det faktisk vedtatt at det skal bli en svær betongpark på kolbotn:) Dette er jo litt småstilig for det blir vel en av norges smudesteste betongparker og jeg er litt stolt fordi jeg var med å tegne den:DDDDDDDDDD

uansett
Dette står det i Oppegård avis:

KLARSIGNAL FOR 200 BOLIGER

...og ungdommen for sitt sykkel- og skateanlegg i 2012

Flott lekeplass

Det startet med et ønske fra Ungdomsradet om en sykkelbane og et skateanlegg til 150.000 kroner, er nå blitt en strøks-lekeplass til mellom 11 og 12 millioner. Utbyggerne spytter inn 8,5 millioner kroner, resten må rådmann Harald Toft finansiere gjennom velvillighet fra politikerne i budsjettarbeidet. Etter det Lokalavisen forstår, er det muligheter for at lekeplassen kan stå ferdig i 2011 eller 2012. Mer planlegging og en regulering må til. Ombygging av Liaveien vil koste utbyggerne mellom 40 og 58 millionerkroner. Det er en regning som boligkjøperne får det meste av. I denne avtalen skal også kommunen inn å bygge et sykehjem til en Oppegård-befolkning som stadig får flere eldre mennesker. Planen er at sykehjemmet skal stå ferdig i perioden 2015-2016.





Tegningen viser at det blir:



Mega stor bowl
4 stk. trapper
banks
wallrides ned trappen (noe lignende det som er på arene bekkestua)
gaps
curbs
ledges
polejams
step-ups
pyramider
Og mye skjeldne obstacles som man ikke finner i skateparker i Norge.
og masse masse mer....

ALTSÅ MYE KAN SKJEEE SÅ ER NOK IKKE HUNDRE PROSENT SIKKERT!!! MEN KRRYYSSS FINGRAA

Nicolas

Natta                                                                      God Morgen                                                                                                             Sykle?                                         Ja!

KolbotnChris

Forresten så skal den visst koste 12.000.000 kr og den blir bygd for å vare i femti år, så det blir mange fine sommerkvelder

KolbotnMææg

Gleder meg noe syyykt til denne kommer(hvis den kommer)
Magnus Neergaard

Eirik Olsen

CURLS fo shiiii

Bergen Trym

Bergen

SK

so what? verden går jo under i 2012 :( si at dem må forte seg!! :D
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

oskarø

Jeg skal dit mange ganger!(hvis den kommer)
Ty Morrow///Dan foley///Garret reynolds///           Stefan lanctsner///dakota roche///

Lasse

jeg gleder meg til den dagen de begynner og bygge.

litt større bilde:
Katten

TønsbergBendik


Åsmund

Kult at de har tatt tegninga våres for å bruke å lage deres skatepark. Våres ser helt lik ut og er ferdig i 2011

KolbotnChris

Sitat fra: Åsmund på  6 november 2009, 15:08:21
Kult at de har tatt tegninga våres for å bruke å lage deres skatepark. Våres ser helt lik ut og er ferdig i 2011

eh den er tegnet fra bunnen av? i en gruppe på 7 stk som satt rundt ett bord og tegnet den uten å se på noe annet! vi bare ble enige om hva vi ville ha og hvor vi vill ha det

Kyrremann

ja folkens, da er det bare å progge som fack til 2012, for da er det shreddetid. før jorda eventuelt går under?

Anders Løten

haha :P det er jo bare noen forskere så skrev det for å tjene litt penger da :P tviler på at det skjer, de har sagt det samme 3 ganger så :P

BergenTorArne

nææææh