Fjortis the movie 4 soss edition

Startet av Mongoose, 29 mai 2007, 22:35:04

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.


Rune

Er det noe jeg blir frustrert over er det når han der åpner kjeften sin. Folk med molde dialekt burde holde kjeften. Når skal han ha geek edition om seg selv?

lil'mag


stian s


B.M.X

 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D det var på tide at dem fikk høre det :P :P ;D

BergenTorArne

nææææh

SK

Alle digger han der så lenge de ikke blir truffet :D
Han er rå, men det er fordi han ikke har lagt tosk edition enda :P
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

magge

Sitat fra: Rune på 29 mai 2007, 23:01:21
Er det noe jeg blir frustrert over er det når han der åpner kjeften sin. Folk med molde dialekt burde holde kjeften. Når skal han ha geek edition om seg selv?

Er han ikke trønder?
Dust yourself off and try again.

BergenTorArne

Høres ut som moldenser hvertfall.. Og0 sant at man elsker han så lenge han ikke rakker ned på en selv.. Om han hadde lagd film om hvor idiotisk ekstremsport er, ville han fått mange uvenner her.. :D
nææææh

* aka mads

denne skal ligge på diverse...
En vis mann sa en gang: Man ved man ere Haard til Kiernen naar man Røger Post-Mortem!

Truls

jeg blir ikke truffet... men eg syns fyren e en idiot.

han e en litten ekkel fyr som sitter for mye forann dataen, han har vel ingen venner siden han slenger dritt til alle.
EMO is fun

Jørgen S. G.

Jeg fant ut at jeg ler mer av han, enn jeg ler med han.

Mongoose

Sitat fra: * aka mads på 30 mai 2007, 00:08:16
denne skal ligge på diverse...
Merket det rett etter jeg la den ut. Jeg følte meg ganske truffet i fjortis gother/emo filmen jeg.

Eirik.E

Sitat fra: magge på 29 mai 2007, 23:56:41
Sitat fra: Rune på 29 mai 2007, 23:01:21
Er det noe jeg blir frustrert over er det når han der åpner kjeften sin. Folk med molde dialekt burde holde kjeften. Når skal han ha geek edition om seg selv?

Er han ikke trønder?

Oh, burn Rune

MariuS B.

Sitat fra: magge på 29 mai 2007, 23:56:41
Sitat fra: Rune på 29 mai 2007, 23:01:21
Er det noe jeg blir frustrert over er det når han der åpner kjeften sin. Folk med molde dialekt burde holde kjeften. Når skal han ha geek edition om seg selv?

Er han ikke trønder?
Han er fra Bud, rett utenfor Molde. Så han er nåkk ikke trønder..