Bendik fo sho

Startet av bmx92, 7 juli 2007, 00:34:58

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

bmx92

Bendik you are my hero, 16 poster på en dag. Ny rekord det?

http://www.bmx.no/smf/index.php?action=profile;u=494;sa=showPosts

Mange gode svar!

Matsf

denne er bare best ;D

Sitat fra: BeNdIk på  6 juli 2007, 16:15:14
greit det var unødvendig og skrive bare ja. har sletta den. men NEI målet mitt er ikke å skrive så mange poster


Thomas

#2
Hahaha, stakkars. Møtte selveste Bendik på skøyenåsen idag da <3 Så heldig jeg er <3 <3 <3

Sitatjeg vil kalle dette spamm..
Favoritt <3


PS: Han er egentlig ganske hyggelig...
-Sgitnuar_

BeNdIk

#3
Hehe.. takk for hyggelige svar ;)


Andex

fatter ikke at du klarer å våkne klokken 8 om morgenen og det første du gjør er å skrive drit mange poster på 2min mellomrom.

Jørgen S. G.

Jeg fatter ikke at noen kan stå opp før 12 når de har ferie. Uansett synes jeg ikke bendik skriver så ufattelig mange innlegg.

ole_bmx



ole_bmx

ja faktisk du kan få skrivekreft

Thomas

Uansett mer latterlig å lage en tråd for å henge ut en person... Greit nok at Bendik skriver kanskje teit innlegg som ikke akkurat gir oss mye. Som "Nice, heftig sykkel".. Sikkert mange som mener han bør utdype seg litt mer om han først skal skrive et innlegg. Men helt ærlig, så gir jeg faen. Han er 12år, og det sier sitt. La han være og oppføre seg som en på 12år...
-Sgitnuar_

Simen

Nei nei nei nei... Ingen som husker fridtjoff eller hva faen han het... spamma i ett kjør

Thomas

Hahaha, visst faen ;P
Det var sånn "jeg veit ikke en dritt, men driter i alt og alle". Synes han virka litt tøff som bare peisa på med innlegg etter innlegg
-Sgitnuar_

Hege

Fighting fire with fire.

SK

Vil bare si att Fridjof er her enda :P
Bare bytta navn å skriver MYE mindre innlegg :P
- Streeter on the spare time -

"Swallow bitch! There's children starvin' in Africa!"

Matsf

Vil bare si att SK er her enda :P
Han har ikke bytta navn å skriver MYE mere innlegg
:-*