Hjelp til å velge BMX.

Startet av aafkpr0ff, 21 juni 2009, 17:22:12

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Gerber

startet du virkelig en HELT LIK topic om dette i denne forumdelen også? Altså, det er lov å være nybegynner, men alle skjønner at DET blir rot da.
Og ja - hvis du allikevel skal legge ca 3k (det er 3000) i sykkelen, kjøp på bmxelement.no - ikke på intersport. Det er ikke en vurderingssak en gang, det er uten tvil bedre, ganske enkelt.

aafkpr0ff

Sitat fra: Gerber på 21 juni 2009, 22:00:27
startet du virkelig en HELT LIK topic om dette i denne forumdelen også? Altså, det er lov å være nybegynner, men alle skjønner at DET blir rot da.
Og ja - hvis du allikevel skal legge ca 3k (det er 3000) i sykkelen, kjøp på bmxelement.no - ikke på intersport. Det er ikke en vurderingssak en gang, det er uten tvil bedre, ganske enkelt.

Sorry, det vart feil :(

v e g a r d

Blir dessuten mye morsommere å sykle med en skikkelig sykkel :)

aafkpr0ff

Sitat fra: v e g a r d på 21 juni 2009, 22:21:14
Blir dessuten mye morsommere å sykle med en skikkelig sykkel :)

Men den Intersport sykkelen er ikke noe bra?:(
Jeg kommer til å få BMX som gave å då blir det sikkert den. :)

Jon

Sitat fra: aafkpr0ff på 21 juni 2009, 22:22:28
Men den Intersport sykkelen er ikke noe bra?:(
nei!
Sitat fra: aafkpr0ff på 21 juni 2009, 22:22:28
Jeg kommer til å få BMX som gave å då blir det sikkert den. :)
det var synd..

Borgemeister

Sitat fra: aafkpr0ff på 21 juni 2009, 22:22:28
Sitat fra: v e g a r d på 21 juni 2009, 22:21:14
Blir dessuten mye morsommere å sykle med en skikkelig sykkel :)

Men den Intersport sykkelen er ikke noe bra?:(
Jeg kommer til å få BMX som gave å då blir det sikkert den. :)

Den intersport sykkelen = DÅRLIG, få det inn! Alle har sagt det men du maser på den enda!
jo mer du bruker på sykkelen, jo bedre sykkel og bedre kvalitet får du!
anbefaler bmxelement.no istedet for intersport og biltemalol
Hurr durr

v e g a r d

Intersport sykkelen er ikke særlig bra, men duger sikkert som nybegynner sykkel :)

ekstrøm

#22
SitatJeg kommer til å få BMX som gave å då blir det sikkert den.
selg den ubrukt til noen andre og kjøp en fra element :D enkelt og greit.
      link til element.
             l
             l
             l
             l
            \/
             
Sitat fra: hate bmx på  4 februar 2009, 15:14:56Tror det var en fagperson på biltema som sa det....

aafkpr0ff

Ja greit :)
Men er nybegynner, kan ingen ting osv..

ekstrøm

Sitat fra: aafkpr0ff på 22 juni 2009, 15:44:31
Ja greit :)
Men er nybegynner, kan ingen ting osv..
ja men du blir bedre.
Sitat fra: hate bmx på  4 februar 2009, 15:14:56Tror det var en fagperson på biltema som sa det....

bebigrøt

i tilfelle du ikke har fott det med deg enda: IKKE KJØP BILTEMA ELLER INTERSPORT hvis du ikke har fott med deg det, så besøk www.brilleland.no

* aka mads

"Kremt" Specsavers.no!

Men du må gjerne titte litt i bruktmarkedet her på forumet. Vet det er noen som selger komplette bmx til en liten sum der. Har selv starta på en Haro. Det fins noen ulemper med de: Som nevnt tidligere er de ofte skrudd opp av sommervikarer som har 0 peil på hva og hvordan. De er fortsatt ganske tunge, ikke at det er negativt, men det blir vanskeligere å starte med å hoppe og slike ting.

Jeg ser stadig en ny Haro, Nakamøkka eller Feiltema bmxer her i Kristiansand, De er der som regel i parken 3 dager på rad, og så ser vi de aldri igjen, nummer en grunn er at noe gikk i stykker. Det er ikke tull, en bmx går i stykker når du kjøper det billigste. Nummer to grunn er at de går lei av å ikke greie noe. Dette er selvsagt noe som er individuelt, men det har ofte med en tung sykkel med dårlig geometri.

Uansett hva du velger, vil jeg si at du må lese mye her på forumet. Se masse filmer, og hvis du eventuelt finner en brukt sykkel her på forumet, bare spør igjen i denne tråden, så kan vi si om det er noe å ha eller ikke.

Lykke til. M
En vis mann sa en gang: Man ved man ere Haard til Kiernen naar man Røger Post-Mortem!

aafkpr0ff

Sitat fra: * aka mads på 23 juni 2009, 07:40:16
"Kremt" Specsavers.no!

Men du må gjerne titte litt i bruktmarkedet her på forumet. Vet det er noen som selger komplette bmx til en liten sum der. Har selv starta på en Haro. Det fins noen ulemper med de: Som nevnt tidligere er de ofte skrudd opp av sommervikarer som har 0 peil på hva og hvordan. De er fortsatt ganske tunge, ikke at det er negativt, men det blir vanskeligere å starte med å hoppe og slike ting.

Jeg ser stadig en ny Haro, Nakamøkka eller Feiltema bmxer her i Kristiansand, De er der som regel i parken 3 dager på rad, og så ser vi de aldri igjen, nummer en grunn er at noe gikk i stykker. Det er ikke tull, en bmx går i stykker når du kjøper det billigste. Nummer to grunn er at de går lei av å ikke greie noe. Dette er selvsagt noe som er individuelt, men det har ofte med en tung sykkel med dårlig geometri.

Uansett hva du velger, vil jeg si at du må lese mye her på forumet. Se masse filmer, og hvis du eventuelt finner en brukt sykkel her på forumet, bare spør igjen i denne tråden, så kan vi si om det er noe å ha eller ikke.

Lykke til. M

Takk for svar/hjelp! Jepp, kan se litt mer.

aafkpr0ff