Specialized bighit 2 stjelt i Tr.heim ||FUNNET||

Startet av FullSusp, 17 september 2008, 21:06:11

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

FullSusp



SYKKELEN ER I GOD BEHOLD


Spezialized bighit 06 mod til en kompis av meg ble stjålet utenfor brundalen vidregående skole i Trondheim 17/09/08 sirka klokken 10 tidlig på dagen.





Spec liste:

- Gaffel: marzocchi bomber 66
- Bakdemper: fox dhx 4.0
- krank: truvativ hussfelt
- Gir/shifter: sram x9/x7
- Hjul: atomlab framme og mavic dee-trax bak
- Sete: det er originalt sepcialized sete som er noe skadet bak på undersiden(kjennetegn)
- Kjedefører: raceface
- Bremser: Avid juicy 5
- Ramme: svart Specialized big hit 2.
det er nå byttet til maxxis dh minion dekk!

Han lover ut superfeit dusør til den som finner sykkelen eller e.v.t gir den tilbake.

Veit du noe, eller har du sett den... rop ut.

Ta kontakt på mobil: 48603117 eller 41011971


thomas merali

litt feil forum. legg den ut på utfor og terrengsykkel istedet...

Jon

hahahahahaha, man er dum hvis man sykkler med den til skolen..

Nyg2a4ard

Sitat fra: Thomas M på 18 september 2008, 11:18:34
litt feil forum. legg den ut på utfor og terrengsykkel istedet...
Det gjør jo ikke no da, like greit og si i fra her og jo flere som vet jo større sjangs for at den blir funnet

Gerber

hadde jeg hatt en sånnen hadde jeg hatt den med meg inn i klasserommet. det gjør jeg med bmxen

* aka mads

Sitat fra: Thomas M på 18 september 2008, 11:18:34
litt feil forum. legg den ut på utfor og terrengsykkel istedet...

Hvor mye forlangt er det at vi hjelper ut en syklist som har blitt frastjålet sykkelen sin? Ville ikke du ha følt deg litt bedre hvis faktisk noen hadde sagt at de skulle se etter den og hjelpe til, samma faen hva de sykler eller ruller på. Flere og flere på dette forumet oppfører seg som om noe er "farlig" hvis det ikke er bmx.
Hvis jeg hadde fått frastjålet min Fixie eller kombi, hadde jeg postet den opp her, eller på utfor, fordi jeg er glad i den og ville prøve alle kanaler som hjelp. Vent til deres egen Bmx blir stjålet en gang. Da vil dere også være takknemlige for at en mtb'er, skater, blader eller no annet så etter sykkelen din. Tenk litt på det...

Fulsusp: Hvis jeg hadde bodd i nærheten skulle jeg gjerne sett etter den. Jeg skal si ifra til de DH'erene jeg kjenner her nede i sør. M
En vis mann sa en gang: Man ved man ere Haard til Kiernen naar man Røger Post-Mortem!

FullSusp

Ja, jeg tenkte forsåvidt det samme; feil forum. (Allerede postet på utfor og terrengsykkel)
Men som mod skriver;  Hvis jeg hadde fått frastjålet min Fixie eller kombi, hadde jeg postet den opp her, eller på utfor, fordi jeg er glad i den og ville prøve alle kanaler som hjelp. Vent til deres egen Bmx blir stjålet en gang. Da vil dere også være takknemlige for at en mtb'er, skater, blader eller no annet så etter sykkelen din. Tenk litt på det...

Tross alt like mange (eller flere) som triller på bmx her i byen, ergo lettere å finne den hvis flere vet om det.

Takk!