Byfest i Sandvika, Bærum 26. august

Startet av Martin NØFF, 3 juli 2006, 22:07:25

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Martin NØFF

BMX folket er invitert til å delta i Byfest i Sandvika lørdag 26. august.
Temaet for byfesten er "By i bevegelse" og det meste av det som foregår i distriktet vil være representert. Vi får disponere hele bybrua mellom rådhuset og kulturhuset så vi får eksponering så det holder. Satser på å rigge opp ramper noe tilsvarende det vi hadde i Asker i fjor, d.v.s quarter, bank og jump-box. (Noe mer som hadde vært kult?)
Like ved plassen vår skal det være en sene hvor det blir rockekonsert mens dere kjører. Tror dette blir en rimelig kul og livat greie med masse folk og mye styr.
Regner med at vi kjører åpent jam for alle som vil være med og legger inn et par ekstra show under rockekonserten.
Byfesten starter kl 12:00 og rockekonserten er mellom 15:30 og 18:00.

NØFF fikser ramper og stasj, dere fikser show, deal?

Martin

cc

Skal nok få stilt opp på det, ja. Tror du vi kan få inn penger på det, nok til å bygge et nytt element til dette (og senere) arrangement(et)?

Martin NØFF

Da må vi tenke noen kreative tanker! Vi kan selge vafler eller pølser stekt i 5-56, rappe lommebøkene fra publikum, eller hva med et sykkeldele-loppemarked? Hjemme hos oss ligger det deler til 2-3 sykler minst. Kanskje kan vi få laget noen bra stickers å selge. James laget noe fine til NM. Intro for kids som vil prøve BMX (1 kr/min). Kollekt. Flere gode forslag?

Roberto

kanskje et kjempe telt hvis det regner...

Fr£|)RiK

Sitat fra: Martin NØFF på  4 juli 2006, 07:30:11
Hjemme hos oss ligger det deler til 2-3 sykler minst.

kan jo selge deler ja men kan og sette sammen sykklene og selge sykler..kanskje BMXelement kan ha ett eget "telt" hvor de kan selge deler/sykkler

khon


Hansi

han karen som lagde bmx.no t-skjorter for en stund siden, kan ikke du trykke opp noen av de?

cc

Nei, ønsker ikke at noen skal selge bmx.no t-skjorter som om de var offisielle. Da kan dere heller skrive kun bmx på dem.
Uansett, tror det jeg skrev her ble misforstått. Jeg ønsker ikke å samle inn penger fra privatpersoner, jeg ville forhøre meg om ikke Byfesten hadde en slant penger til klubben de har bestilt et show fra. Det ville ikke være utenkelig, ikke minst om vi kan flagge det som midler til en av rampene vi skal bruke på showet der.

Martin NØFF

Vi skaffer penger til å flytte rampene til og fra byfesten ved å søke om penger til arrangement for ungdom under 16 år. (Viktig å ha noen "prospects" under 16 som kan signere søknader) Tror ikke vi får penger til annet enn å flytte og rigge opp de rampene vi har, men vi kan jo prøve å få in penger fra publikum i forbindelse med showet. Siden BMX folket står beinhardt på å være uorganisert må vi nok finne ut hvordan vi skal skaffe penger selv om vi skal ha noe å jobbe med i framtiden. Da kan det være lurt å se hva andre gjør som har holdt på en stund. De har nok erfart hva som gir penger i kassa og hva som ikke funker.
Så derfor se hva husmorlaget og bridgeklubben gjør når de trenger gryn og sats på "proven technology".

PS. Er det sol er vi oppå brua, regner det er vi under...

Bmx_tulebox


crazy d

jeg bor i sandvika så..:P jeg er med !

Catha


anders wj


E:T

Jeg skal prøve og komme. kommer nok bare til og se på siden jeg suger no jevelig.