Film-anbefalinger

Startet av Even, 5 mai 2006, 21:46:20

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Eirik.E

Jeg så Capote i går...
steike for en film! Jeg var litt redd den skulle være litt tam (siden mye av filmen handler om denne boka han skriver) men den var interessant hele veien, ble rimelig irritert på truman, han var jo rett og slett en drittsekk, ser ikke så mange sånne hovedroller i amerikanske filmer, var ikke mye amerkansk moral i den filmen.
Philip Seymour Hoffman har gjort en utrolig bra jobb med karakteren, han spiller som han aldri har gjort før, han må ha brukt lang tid på å skape Truman karakteren, skjønner ikke hva han har gjort med stemmen, den er helt ødelagt

Har du ikke sett denne filmen, bør du gjøre det...

eirik s

Støtter Capote. Driver faktisk og leser "In Cold Blood" nå.
Philip Seymour Hoffman er en av mine absolutte favorittskuespillere, bare synd han feiga litt ut under Oscar-utdelinga i fjor. Han og regissør Bennet Miller har kjent hverandre siden high school, og hadde en avtale seg imellom om at hvis en av dem noen gang vant en Oscar, skulle han bjeffe takketalen. Men så kom det en helt standard takketale i steden. Skuffa!

2rd

så Capote i går, og jeg likte den sånn passe... syns at den var litt kjedelig til tider
Men hva faen hadde han mannen jort med stemmen?!

eirik s

SitatMen hva faen hadde han mannen jort med stemmen?!
"Han mannen" som er nevnt med navn i begge innleggene over ditt, mener du?
Øøøh. Kanskje han kopierte stemmen til den ekte Truman Capote, for eksempel?

eirik s

Oppdaget plutselig enda en film jeg gleder meg til: http://www.apple.com/trailers/paramount/shooter/lg_trailer1.html
I mange år nå har jeg vært fan av forfatteren Stephen Hunter, og nesten hver gang jeg leser en av bøkene hans har jeg tenkt "Fy faen, dette hadde blitt en bra film!" Og nå har de greid å snike seg under film-radaren min og faktisk filmatisert den beste av bøkene hans, Point of Impact (selv om filmen heter Shooter). This better be fucking good!

* aka mads

noen som husker de små actionfigurene som kunne gjøres om fra en robot til et eller annet kjøretøy. vel, nå blir det film.
http://playlist.yahoo.com/makeplaylist.dll?id=1540534&sdm=web&qtw=480&qth=300
kan jo bli spennende
En vis mann sa en gang: Man ved man ere Haard til Kiernen naar man Røger Post-Mortem!

Clutchwire

www.killbuljo.no dette blir den nok den neste filmen jeg skal se gleder meg som bare det.



Kanuca

Snatch er garantert den beste filmen noensinne. Handler om bikkjer som spiser diamanter, sigøynere som slåss, russere som mater grisene sine med lik og masse annet sprø greier :D

Anbefales!