Hjelp til å velge BMX.

Startet av aafkpr0ff, 21 juni 2009, 17:22:12

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

eirik s

Direkte-linkinga til element-sida funker ikke liek bra alltid (ikke hos meg, i hvert fall). Hvilke pegs er det du lurer på?

aafkpr0ff

Sitat fra: eirik s på 23 juni 2009, 15:52:55
Direkte-linkinga til element-sida funker ikke liek bra alltid (ikke hos meg, i hvert fall). Hvilke pegs er det du lurer på?

De der rosa. (Fly Alu peg STK)

ekstrøm

SitatDirekte-linkinga til element-sida funker ikke liek bra alltid (ikke hos meg, i hvert fall).
trykk først en gang på linken og lokk siden så klikker du på linken igjen og da kommer det opp. ihvertfall på meg.
Sitat fra: hate bmx på  4 februar 2009, 15:14:56Tror det var en fagperson på biltema som sa det....

aafkpr0ff


ekstrøm

Sitat fra: hate bmx på  4 februar 2009, 15:14:56Tror det var en fagperson på biltema som sa det....

aafkpr0ff

Sitat fra: ekstrøm på 23 juni 2009, 16:37:40
ja ihvertfall på meg.

Har du de rosa? Tror du det passer til Haro f2/f3?

ekstrøm

jeg vet egentlig ikke men kanskje noen andre. eirik?
Sitat fra: hate bmx på  4 februar 2009, 15:14:56Tror det var en fagperson på biltema som sa det....

aafkpr0ff

Han svarer kanskje når han logger på.

kodak

Sitat fra: ekstrøm på 23 juni 2009, 16:29:55
trykk først en gang på linken og lokk siden så klikker du på linken igjen og da kommer det opp. ihvertfall på meg.
me to

eirik s

Har ikke noe erfaring med de, og er egentlig litt skeptisk til alu-pegs. Alu/stål-komboen til Fly er bra, og G-Sport Plegs (av plast) er bra og lette så lenge man ikke grinder mye på røft underlag...

v e g a r d

Tror Haro har 14mm nav (??)

Husk å kjøp en peg med diameter som svarer til navet.

eirik s

#41
Dvs akselen, ikke navet, nødvendigvis. Litt pirkete, men det er greit å få det riktig... Og det ser ut som det er 14mm, ja (det er forresten sånt som Steinar på Element eller gutta på BaB kunne svart på med en gang, men som det er tvilsomt om de veit på Intersport).

ekstrøm

hvis du er veldig usikker er vel det beste å kjøpe pegs med 14 og 10 millimeter.
Sitat fra: hate bmx på  4 februar 2009, 15:14:56Tror det var en fagperson på biltema som sa det....

eirik s


ekstrøm

Sitat fra: eirik s på 23 juni 2009, 19:49:22
Hvorfor det?
fordi da slipper man å ende opp med pegs som er for store eller for små.
Sitat fra: hate bmx på  4 februar 2009, 15:14:56Tror det var en fagperson på biltema som sa det....