Howto: 180 (enåtti)

Startet av Fr£|)RiK, 7 april 2006, 14:19:38

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Håkon

Skjønner ikke hvorfor du må poste i gamle tråder!
Tjalvæææ

BmX**

expertvillage er ikke akkuratt det jetg anbefaler. men men!


http://www.youtube.com/watch?v=CEmYX76UJy0

ekstrøm

gammel tråd!
 Hvis du synes at noen poster i en tråd som er for gammel, så PM en moderator i stedet for å fortsette å poste i den, da drar du den opp ytterligere. Dessuten kom gutten med noe helt saklig i henhold til topic, og da er det ingenting i veien for å bumpe noe gammelt.
Sitat fra: hate bmx på  4 februar 2009, 15:14:56Tror det var en fagperson på biltema som sa det....

Rune

#108
Hvis dere sjekker bloggen på www.bmxelement.no, så vil dere finne en fin forklaring på alle 180 variasjonene. Beklager for indian giverene mine.

BmX**

så nå skal alle sammen kjøpe en film på nettet, som ikke kommer før på Mandag (til Bergen)

når det tar maximalt 2min så har du alle sammen, på youtube!

Jon

Sitat fra: BmX** på  9 juli 2009, 23:08:56
så nå skal alle sammen kjøpe en film på nettet, som ikke kommer før på Mandag (til Bergen)

når det tar maximalt 2min så har du alle sammen, på youtube!
hvis du går inn på element, trykker på "blogg" og så trykker på det bilde som kommer opp tror jeg ikke du trenger og vente til mandag før den blir spilt av...

skrapet

når jeg tar 180 på bakken spinner jeg til venstre, men når jeg tar 180 på hopp spinner jeg til høyre, jeg klarer ikke motsatt.. og jeg har høyre foten fram begge gangene.. er dette normalt eller?

dagga96

Sitat fra: skrapet på 26 juli 2009, 17:11:57
når jeg tar 180 på bakken spinner jeg til venstre, men når jeg tar 180 på hopp spinner jeg til høyre, jeg klarer ikke motsatt.. og jeg har høyre foten fram begge gangene.. er dette normalt eller?
nei du er skikkelig rar
 Du bare spammer!

skrapet

jeg fant ut av det:P jeg klarte begge veier på hopp, men jeg har fortsatt høyrefoten fram begge veier. er dette en "uvane" som jeg må få vekk?

Jon

Sitat fra: skrapet på 30 juli 2009, 01:35:54
jeg fant ut av det:P jeg klarte begge veier på hopp, men jeg har fortsatt høyrefoten fram begge veier. er dette en "uvane" som jeg må få vekk?
nei! det gjør deg bare mer allsidig.

monkeyboy

må man liksom slenge seg rundt ? :P

Gerber

ja, det lurer jeg og på. også lurer jeg på om man i det hele tatt trenger å lese hva det står i topics man poster i. GOD DAMN, boi

Anders Løten

slenge deg rundt ? :P felgkast mener du xD joa, mange gjør det først, men beste er å dra opp framdekket først, så vrir du kroppen etter :)

Bergen Trym

Sitat fra: flyanders på 30 oktober 2009, 14:22:17
slenge deg rundt ? :P felgkast mener du xD joa, mange gjør det først, men beste er å dra opp framdekket først, så vrir du kroppen etter :)
gammel tråd
Bergen

Jokke

ikke les dette