Hovedmeny

Wtp - Crysis

Startet av 4guitar, 6 august 2009, 18:55:05

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

4guitar

Jeg la ut tråd at sykkelen var stjålet, men fant den igjen, nesten like fin. De hadde tatt av klistremerkene som var på ramma, så nå er ramma ledig for noe nytt.

Altså, jeg er ute etter mekketips. Skal prøve å få fram noen bilder snart.

Men er en standard Wethepeople - Crysis, med lilla håndtak og lilla pedaler.

Er opp for alt, så bare kom med hva enn du har!

takk!

Thomas

Bygg den om til et jagerfly, siden rammen er uten klistremerker og klar for mekking!

Skal du bytte deler? Eller tenkte du å lakke rammen eller noe?
-Sgitnuar_

Espen

kjøp nye hjul, ny gaffel og nytt styre
Sitat fra: tønna på  6 juli 2010, 00:15:38
ps.ønsker ikke noen lang diskuskjon med eirik s.

4guitar

Thomas: er opp for det meste, men vet ikke om pengene er! Jagerfly, hva menes med det? :p er fersk bmx'rider.

Espen: som sagt, fersk bmx'er, så hva med å tipse med noen linker?

Gerber

Han er bare ironisk/sarkastisk (Stryk det som ikke passer). Tror han prøver å finne ut hvor mye du har tenkt å mekke, evt om du har planer om å bytte deler osv.

4guitar

åja, turte ikke late som jeg visste hva han mente.

Planen er å få noe billig, fett og bra. Som sagt, for 3'dje gang, er fersk, så vet ikke så mye hva jeg burde mekke. altså, kjøpe, gjøre selv, osv.

Hva ville dere gjort, hvis dere ikke hadde så mye penger til overs? Er opp til det meste, men kanskje ikke pengene er.

Så kom med all slags tips!

Espen

liker du store eller små styrer, og hvordan kjører du?
Sitat fra: tønna på  6 juli 2010, 00:15:38
ps.ønsker ikke noen lang diskuskjon med eirik s.

4guitar

er vel forsåvidt vant med stort styre, i forhold til andre som er små :p har ikke prøvd meg så mye ut med lite ratt.

Mest street og flat, litt rampe.

Flat out vegan

Vent med å bytte noe før det er slitt eller ødelagt. Jeg ville tro sykkelen skal holde lenge enda. Før du har fått en del erfaring, tør jeg vedde på at forandringer på oppsettet ikke vil ha stort å si så lenge du har en såpas ålreit sykkel, og da blir det å kaste penga ut vinduet.

4guitar

du er smart du, magnus.

Men hva med dekorer? lakkering etc?

Flat out vegan

Det er alltid mer stress enn moro spør du meg. Og ofte dyrt om du ikke kjenner noen proffe som kan gjøre det for deg. Sett på noen Element-stickers (kan få av meg ;) ) og vent til du er vant til sykkelen før du gjør noe.

Sykkelen "sier fra" om hvilke deler som trengs å byttes når den tid kommer.

4guitar

haha, skal gjøre det.

For å få sånn "motiv paint job", er det faren til en jeg kjenner som kan gjøre det. Fant ut det akkuratt nå, så kanskje jeg får noe rabatt der.

Men da venter jeg heller litt.
Takk for hjelpa vertfall!