Hovedmeny

Rester

Startet av .magnus., 12 mars 2011, 21:25:26

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

.magnus.

Yo.

Bygde meg en BMX med bare rester, og gaffel fra BAB. Tusen takk til Kristian, beste servicen jeg har opplevd!



Fit S3 Aitken 21"
Fly Tierra styre
Salt gaffel
Salt stem
Salt brems
Odsy monsterkrank(Takk til MagnusTS)
WTP sete med wedgepinne. Noen som vil donere en seteklemme?
Atomlab gamle pedaler
WTP 28t drev
Biltema kjede

Salt felg
Salt nav
Nokian barnesykkeldekk

Salt felg 10t
Salt nav
Nokian barnesykkeldekk

Kanskje til salgs om noen er int.? Er mulig jeg bare legger litt penger i det og fikser en smud trailsbmx ut av det hele, så jeg slipper å skru brems av og på hele tiden.

Rune

Hvorfor må du skru brems av og på hele tiden? Kan du ikke bare ha på bremsen konstant?

SkedsmoSimen


.magnus.

Sitat fra: Rune på 13 mars 2011, 00:48:43
Hvorfor må du skru brems av og på hele tiden? Kan du ikke bare ha på bremsen konstant?

Siden jeg bremser alt for mye når jeg sykler street og park hvis jeg har på bremsen, og liker jeg følelsen av å sykle uten brems. Men jeg tør ikke sykle trails uten brems. Ikke at jeg sykler så mye trails da, men hvorfor ikke når alt bare ligger å slenger..

MagnusTS


oddvar


Rune

Sitat fra: .magnus. på 13 mars 2011, 17:02:52
Sitat fra: Rune på 13 mars 2011, 00:48:43
Hvorfor må du skru brems av og på hele tiden? Kan du ikke bare ha på bremsen konstant?

Siden jeg bremser alt for mye når jeg sykler street og park hvis jeg har på bremsen, og liker jeg følelsen av å sykle uten brems. Men jeg tør ikke sykle trails uten brems. Ikke at jeg sykler så mye trails da, men hvorfor ikke når alt bare ligger å slenger..

Bremser er kult da. Jeg synes du skal ha bremser på mutinyn