Hovedmeny

Man's best friend

Startet av Addi, 1 august 2007, 19:37:23

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Addi

Siden det ikke ble noe lakejump idag tenkte jeg at jeg skulle lage en bikecheck av min gamle sykkel, vi fikk ikke tak i en redningsvest. noen som har prøvd noe annet som funka?
vekt ca 17kg med 4pegs.

[attachment deleted by admin]

MariuS B.

Sitat fra: Addi på  1 august 2007, 19:37:23
noen som har prøvd noe annet som funka?
Sånn at du finner igjen sykkeln i vannet liksom? Ta et tau, å knyt ene enden i ei tom brusflaske, å den andre i sykkeln.. så dykker du ned og henter den.

Addi

nei slik at den flyter. det er ganske dypt der vi skal hoppe, og gidder ikke og ha noe tau etter syklen det funker dårlig.

magge

Prøvd en gang i sommer, fikk sykkelen (en gammel hoffman condor ) til å flyte med 2 x 0.5 flasker, og sykkelslanger i hjula. Inspirert av en film jeg så hos Benny. Det funka fett =)

Her er en liten vid:
http://s75.photobucket.com/albums/i302/hablahi/?action=view&current=7og8.flv
Dust yourself off and try again.

Fresno

Kanskje ville gjort som magge sier, hvis du har redningsvest på kroppen kan du fortsatt glippe sykkeln å vips så sank den, kan umulig tro du ville sette redningsvesten på selve sykkeln, må ha blitt vanskelig å håndtere..

Thomas

Har hørt at en slange i hvert hjul, så blåser du den opp sånn passe, skal funke og gjør at sykkelen flyter. Men vet ikke enda, for jeg hakke testa. Magge sitt tips bør funke, og bør heller ikke være vanskelig å få til =)
-Sgitnuar_

Espen92

Gå på lekebutikken og kjøp en hau me balonger... funker sikkert visst du bruker 10-15 stk.. pluss at visst du fyller helium i de ser d sikkert kult ut...XD
PS: Helium får du hos peppes pizza

Simen

Kommer ikke de balongene til å sprekke da?  Eller tenker jeg rart...?

bendo

Redningsvest ble satt på og det ble en kjempesuksess.
Etter en stund prøvde vi slangeteorien, men da sank den, så det var ganske synd...
Men på en annen side, "Man's best friend"-klistremerket lever fortsatt, så da er det ikke så gærent likevel.
Signatur

magge

Sitat fra: Thomas på  1 august 2007, 21:02:38
Har hørt at en slange i hvert hjul, så blåser du den opp sånn passe, skal funke og gjør at sykkelen flyter. Men vet ikke enda, for jeg hakke testa. Magge sitt tips bør funke, og bør heller ikke være vanskelig å få til =)

Tipset mitt kunne kjapt misforståes, men Thomas har retta på det ;) Stapp sykkel slanger mellom eikene i hvert hjul. Hvis du da fester på et par halvlitere flyter den. Ganske garant =)
Lønner seg å bytte ut holkene med f.eks sportsteip, ellers kan man fort gleppe, som jeg gjør i vedlagt link.

Dust yourself off and try again.

Espen92