Noen som har no erfaring....

Startet av SuperCustom, 9 juli 2009, 17:40:52

0 Medlemmer og 2 Gjester leser dette emnet.

SuperCustom

Shallabais!

Noen som har no erfaring med RedLine?
Er det bra deler/rammer og sånt?

På fårhond TAKK!javascript:void(0);

- Haugen

H_Hansen

redline lager alle typer sykler, bmx, speedsykler, tursykler osv osv osv. Så im du skal først skal kjøpe deg en BMX ville jeg satsa på noen som kun spesialiserer seg innen bmx, så du er sikker på at du får skikkelig vare.
ta en titt på www.bmxelement.no


dette er forsåvist dems nyeste model
http://www.redlinebicycles.com/freestyle/bikes/RL7-1.html

Bue

14.25 chainstay på den toppmodellen til Redline. Det er ikke vanlig på street rammer. Den er nok stødig som faen men vanlig er 13.75. Lettere å dra opp jo kortere chainstay.

SuperCustom

Takk for det svaret!:D

Grunnen til at jeg spør er jo at jeg pusser opp en gammal BMX som faktisk er en DBS ( ikke diss xD ), og alle delene er redline...
Så da kan jeg jo si at det er ikke DBS, men Redline.. Og jeg vil vel si at Redline er bedre enn DBS. Ikke at det slår WTP osv men.

Allikevell!

- Haugen

v e g a r d

redline og dbs går under samme saks. Ville ikke vært stoltere av å ha redline enn dbs..

Samma hva det er vel?

SuperCustom

Tja, får håpe det:D Men jeg synes sykkelen er digg xD den er rimelig lett, men hakke no vekt..
Eller hva synes resten av menden?

- Haugen

v e g a r d

Drit i hva resten synes!

DU synes den er digg, og det er det som teller!

SuperCustom

Tihi ;D

Det er jo kjekt da...
Ja, hør det bitches, jeg driter i hva dere sier! :D

- Haugen

botn

Sitat fra: Haugen på  9 juli 2009, 18:58:21
Eller hva synes resten av menden?

Sitat fra: Haugen på  9 juli 2009, 19:25:42
Ja, hør det bitches, jeg driter i hva dere sier! :D


du gjør vel egntlig ikke det?

SuperCustom

Ja, hmm...
Jeg vet ikke helt jeg, jeg kan prøøøve å ikke bry meg;)

- Haugen

Tønsberg Sebastian

Sitat fra: Haugen på  9 juli 2009, 21:20:35
Ja, hmm...
Jeg vet ikke helt jeg, jeg kan prøøøve å ikke bry meg;)

- Haugen

bikecheck`?
I love my bike!:)

the one taste.

SuperCustom

Okaay... Bikecheck skal bli!

Det er en komplisert liste dette..

ALT ER REDLINE, UNTATT SETE OG HOLKER som er Haro... Holkene er jææææævlig deilige!

- Haugen

Rune

Sitat fra: Haugen på 10 juli 2009, 11:01:06
ALT ER REDLINE, UNTATT SETE OG HOLKER som er Haro... Holkene er jææææævlig deilige!

takk for opplysningen, da skal jeg prøve de neste gang.

Nicolas

Sitat fra: Rune på 10 juli 2009, 11:38:42
Sitat fra: Haugen på 10 juli 2009, 11:01:06
ALT ER REDLINE, UNTATT SETE OG HOLKER som er Haro... Holkene er jææææævlig deilige!

takk for opplysningen, da skal jeg prøve de neste gang.



HAHA PWND!
Natta                                                                      God Morgen                                                                                                             Sykle?                                         Ja!

eirik s

Uten at jeg har fulgt noe særlig med på Redline de siste åra, så vil jeg få lov til å poengtere at de faktisk er blant pionerene innen BMX. De var faktisk de aller første til å lage BMX-spesifiserte rammer og gafler (nå snakker vi selvsagt racing). Redline Flight Cranks er også mer eller mindre prototypen på de aller fleste BMX-kranker i dag, og var lenge helt uten konkurranse i forhold til kvalitet. De var også først ute med mange andre tekniske innovasjoner som fremdeles er standard i dag.

Så uten at det nødvendigvis har noe å si for hvor bra produkter de lager nå, så er det ikke riktig å putte dem i "mainstream-produsentene-som-bare-er-med-på-BMX-for-å-tjene-penger"-båsen, slik mange her gjør (sannsynligvis uten å vite noe som helst om hva de snakker om, til en forandring).

Redline har ikke satt noe særlig preg på freestyle de siste årene (med små unntak), men så vidt jeg vet er de fremdeles en av de viktigste produsentene innen racing. I den forbindelse vil jeg også tro at den "DBS'en" du har fått tak i er en racing-sykkel, siden teamet deres kjørte kamuflerte Redlines før i tiden, i hvert fall...

Om Redline: http://www.23mag.com/com/redline/redline.htm