Hovedmeny

Animal ASM

Startet av KentOtnæs, 9 mai 2011, 16:13:29

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

KentOtnæs

Okei , sliter med og finne Animal ASM dekk 2.10 som er på lager , Har sjekket på empire , bmxelement og childstore :)

Er det flere plasser man er sikret å få det man bestiller?:)

Dapp

Sitat fra: KentOtnæs på  9 mai 2011, 16:13:29
Okei , sliter med og finne Animal ASM dekk 2.10 som er på lager , Har sjekket på empire , bmxelement og childstore :)

Er det flere plasser man er sikret å få det man bestiller?:)

kjøp asmr 2.10. er på element

KentOtnæs

Mangel på penger :s

krølle

vil ikke anbefale asm dekket. skal utrolig lite til for å punktere :P

KentOtnæs

Aha , har du noen dekk å anbefale da ? : )

Johan

HMLVK BMX Crew

krølle

jeg skal kjøpe meg ruben fordekk og har allerede glhr. sykt smooth aldri punktert :P

Håkon

Sitat fra: krølle
vil ikke anbefale asm dekket. skal utrolig lite til for å punktere :P

Skal utrolig lite til for å punktere alle dekk. Tviler på det er særlig forskjell fra ett ASM og GLH. Bare pga ASM er slics, betyr ikke dette at det skal mindre til for å punktere dekket, er like mye gummi på begge dekkene, er bare forskjell på mønsteret på dekkene.

ASM er tidenes dekk. Tåler det meste, og ruller mer enn nesten alt.
Tjalvæææ

Andreas765

Som Håkon sier ASM tåler mye :) Sjekk: Www.Danscomp.com.. husk de er 25% moms når du bestiller fra andre land
GutÅkar

Wtp envy!

krølle

Sitat fra: Håkon på  9 mai 2011, 23:44:37
Sitat fra: krølle
vil ikke anbefale asm dekket. skal utrolig lite til for å punktere :P

Skal utrolig lite til for å punktere alle dekk. Tviler på det er særlig forskjell fra ett ASM og GLH. Bare pga ASM er slics, betyr ikke dette at det skal mindre til for å punktere dekket, er like mye gummi på begge dekkene, er bare forskjell på mønsteret på dekkene.

ASM er tidenes dekk. Tåler det meste, og ruller mer enn nesten alt.
det trodde jeg også helt til jeg prøvde det :P kjøp asm å trill sykt bra men punkter ofte eller kjøp glh og trill sykt bra å aldri/sjeldent punkter :P

K.I.K

Sitat fra: krølle på 10 mai 2011, 16:18:11
Sitat fra: Håkon på  9 mai 2011, 23:44:37
Sitat fra: krølle
vil ikke anbefale asm dekket. skal utrolig lite til for å punktere :P

Skal utrolig lite til for å punktere alle dekk. Tviler på det er særlig forskjell fra ett ASM og GLH. Bare pga ASM er slics, betyr ikke dette at det skal mindre til for å punktere dekket, er like mye gummi på begge dekkene, er bare forskjell på mønsteret på dekkene.

ASM er tidenes dekk. Tåler det meste, og ruller mer enn nesten alt.
det trodde jeg også helt til jeg prøvde det :P kjøp asm å trill sykt bra men punkter ofte eller kjøp glh og trill sykt bra å aldri/sjeldent punkter :P
Kjørte med Glh dekk fram og bak i rundt ett år og kan ikke huske at jeg pungterte med de :)

Martin A

Kjøp TWW de er sykt gode å du har godt grep med de :)   
garrett reynolds <3

KentOtnæs

ok : ) , ska tenke litt : pp

Dapp

alt av kommentarer her tyder på at dekk er smak og behag.