Bil fra Arena til Nøstedhallen hver tirsdag

Startet av Don Runo, 24 november 2011, 12:55:00

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Don Runo

Som noen sikkert har fått med seg, så jobber jeg på Arena nå. Det har florert rykter om at Arena skal sette opp en bil som kan kjøre bmxere til Nøstedhallen på tirsdager, og det ryktet stemmer. Denne posten skal sjekke stemninga for kjøring.
Hva er dine første tanker om opplegget?
Hva synes du er en god avreisetid? (Det tar rett over halvtimen å kjøre dit. Nøsted er åpent fra 17-21)
Hva synes du er en fornuftig pris for å bli kjørt til døra til Nøstedhallen?
Wethepeople Norge      Truls Lier for 2 timer siden: vi må bli flinkere å bruke bmx.no

Murre

Dette er nydelig! For meg å kjøre til Drammen fra Oslo sentrum og tilbake koster meg ca 100 kroner i bensin i tillegg betaler jeg ca 60kr i forsikring på denne turen. Når dette er betalt så er det også slitasje av bilen, men hvor mye det er regner jeg ikke på i denne omgang. Det vil si at bare kostnadsmessig koster det meg over 150 kroner å kjøre til Drammen hver tirsdag.

Jeg ville med glede betalt 100 kroner for å bli kjørt. Første argumentet er å slippe utgivtene tilknyttet bilen. Den andre er at det er deilig å slippe og kjøre, og ikke minst gi fra seg parkeringsplassen man har kriget for.

Ang. kjøretid synes jeg det er ypperlig å dra klokken 18 og 21 henholdsvis Arena og Drammen.