Hovedmeny

anbefalinger.

Startet av Kristian, 30 november 2007, 15:05:31

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Kristian

jeg regner med at det blir et nytt fremhjul i chrome snart, og jeg lurer på om dette er et bra hjul, og hva er vekten?:
http://www.empirebmx.com/catalog/showdetail2.aspx?id=1085800&ret=catalog.aspx

og det blir nye pedaler på samme tid, her er jeg ikke sikker på hva jeg vil ha. altså kom med anbefalinger, åpne eller lukkede lagere, jeg vil helst ha noen lette pedaler, til en sånn noenlunde grei pris.
vil helst kjøpe disse fra Empire.

takk for svar..!
Sitat fra: C-Man på 18 juni 2008, 17:42:24
Jeg er glad fordi Kristian knakk armen i går. Det betyr at vi andre kan progge i fred, uten å bli tatt igjen hele tiden.  :P

bmx92

kjøp hamilton på bmxelement. støtt bmxnorge.

Kristian

Sitat fra: SondreBmx på 30 november 2007, 15:09:39
kjøp hamilton på bmxelement. støtt bmxnorge.

hamilton er heller litt tunge, og Element har ikke chrome forhjul. og jeg vil slippe å kjøpe alle delene, vil heller kjøpe et komplett ett. ;)
Sitat fra: C-Man på 18 juni 2008, 17:42:24
Jeg er glad fordi Kristian knakk armen i går. Det betyr at vi andre kan progge i fred, uten å bli tatt igjen hele tiden.  :P

* aka mads

kjøp i hjemlandet, jeg kan bygge for deg jeg hvis du kjøper et 36 og eiker i riktig lengde. det gjør jo steinar også hvis du kjøper alt.
ps. send en mail til Steinar og hør om han har noen komplette hjul som ikke står på siden, muligens du får et positivt svar, han er en grei type ser du. M
En vis mann sa en gang: Man ved man ere Haard til Kiernen naar man Røger Post-Mortem!

bmx92

hvis du ikke liker hamilton så kjøper du ruben. jeg elsker mine hamilton. du sparer jo hele 100 GRAM :o på å kjøpe ruben eller kjøp de plastikk greiene

Kristian

#5
Sitat fra: * aka mads på 30 november 2007, 15:26:31
kjøp i hjemlandet, jeg kan bygge for deg jeg hvis du kjøper et 36 og eiker i riktig lengde. det gjør jo steinar også hvis du kjøper alt.
ps. send en mail til Steinar og hør om han har noen komplette hjul som ikke står på siden, muligens du får et positivt svar, han er en grei type ser du. M

har spurt på Element, de hadde ingen chrome hjul som er komplett.
men må jeg ha nye eiker? jeg trenger vel bare felgring, trenger ikke nav heller...

Sitat fra: SondreBmx på 30 november 2007, 15:56:23
hvis du ikke liker hamilton så kjøper du ruben. jeg elsker mine hamilton. du sparer jo hele 100 GRAM :o på å kjøpe ruben eller kjøp de plastikk greiene

ruben er 440 gram og hamilton er 620 gram, altså mer enn 100 gram.
Sitat fra: C-Man på 18 juni 2008, 17:42:24
Jeg er glad fordi Kristian knakk armen i går. Det betyr at vi andre kan progge i fred, uten å bli tatt igjen hele tiden.  :P

Kristian

okei... hvilken felgring bør jeg gå for?
Sitat fra: C-Man på 18 juni 2008, 17:42:24
Jeg er glad fordi Kristian knakk armen i går. Det betyr at vi andre kan progge i fred, uten å bli tatt igjen hele tiden.  :P

Christian


eirik s

Øhm... Mulig han har bestemt seg allerede, siden denne tråden er fra november i fjor?

Christian

#9
Shit! Så ikke, sry
irritert over folk som tar opp gamle posta...