FACTORY JAM 2010!!

Startet av 21Gjerde, 15 april 2010, 22:30:36

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

21Gjerde

jaja, da ble filmen endelig ferdig.. det tok litt tid fordi jeg er treg og lat og alt det der.. menmen, bedre sent enn aldri! jeg tok egentlig bare med halvparten av det beste fordi jeg suger å filme, og den hadde blitt så sykt lang hvis jeg skulle tatt med alt. så er bare de som kom videre i PRO som er med i filmen (+ Espen Ramstad siden han er så kul, og scott sin awesome "kombo"). NJOI!

http://www.youtube.com/watch?v=fExLVJzybGk


EDIT: da var kvaliteten så bra som jeg gidder å fikse :) orker ikke å eksprimentere mer med den filmen nå, har akkurat byttet filformat som jeg render den i, så holder på å finne ut hva som blir best i forhold til størrelsen. Neste edit blir sikkert bedre :)

21Gjerde

og før noen sier noe om den første sangen.. jeg la den til videoen før MagnusTS la ut sin mye bedre video :P

Kristoffer.R

det vidio ju hevv rikvested is nått aveilibål

21Gjerde


Påla

Laff

Åsmund


Tjalve

box fresh

cc

Likte denne godt, skikkelig feelgood-stemning og omtrent bare bra sykling. Najs.

oddvar


21Gjerde

da var den lagt ut i bedre kvalitet. blir ikke så bra i.o.m. at det er inne og lyset er ikke det beste man kan filme i :)

Leifi

wow, fy faen så skilla ola har blitt!  :o
yay, i ride little bike

Nicolas

Natta                                                                      God Morgen                                                                                                             Sykle?                                         Ja!

didrik P.

tralle!

21Gjerde


Hovland

Fet film ! gleder meg til neste gang vis jeg skal opp ;)
jeg liker mat <3