Hovedmeny

NYE animal Sete Pinna

Startet av 3kk0, 1 august 2008, 19:56:37

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Rudolph


Tjalve

kunne du forklart fremgangsmåten på dette mesterverket? :P
box fresh

mathias94

Jeg har bestilt en sånn setepinne nå ;D

Nikko

Syns nesten det er rart at dette ikke er satt ut i produksjon for lenge siden? Eller er det old news som det var en kar her som sa?

Rudolph

Sitat fra: BergenTHN på  6 august 2008, 23:29:43
kunne du forklart fremgangsmåten på dette mesterverket? :P
Fremgangsmåten sier seg egenlig selv.. Smell inn kongla, og skru fast..

Sitat fra: _Nikko på  7 august 2008, 00:10:19
Syns nesten det er rart at dette ikke er satt ut i produksjon for lenge siden? Eller er det old news som det var en kar her som sa?
DEt kan være for at det ikke er så mange som har tenkt ut akkurat det der.. Finn den karen som mener det der er old news!

3kk0

finnes sikkert Samme Saken Bare i et anna marke Eller no : P
http://sectorh.blogspot.com/
SECTOR H ALL DAY!!

SkedsmoSimen

det er jo litt old news, at de skulle lage det. var i den animal katalogen, men nå har de kommet...

Rudolph

Sitat fra: Matti Nykänen aka simen bh på  7 august 2008, 09:55:32
det er jo litt old news, at de skulle lage det. var i den animal katalogen, men nå har de kommet...
Den må du faktisk bevise.. Jeg kan forresten si at jeg har verken hørt om noen som har brukt kongle på å få fast sete, eller sett det..

bmx92

Ingen har lyst til å snakke om denne kongle metoden din!! Hvordan får du den opp igjen?

SkedsmoSimen

Sitat fra: Rudolph på  7 august 2008, 20:23:30
Sitat fra: Matti Nykänen aka simen bh på  7 august 2008, 09:55:32
det er jo litt old news, at de skulle lage det. var i den animal katalogen, men nå har de kommet...
Den må du faktisk bevise.. Jeg kan forresten si at jeg har verken hørt om noen som har brukt kongle på å få fast sete, eller sett det..
å kangibada! han som sa det var old news snakka om animal sete wedge pinnen da vettu!

Rudolph

Sitat fra: SondreBmx på  7 august 2008, 20:57:31
Hvordan får du den opp igjen?
Skal man ut med kongla, så røsker man den den ut..

Sitat fra: Matti Nykänen aka simen bh på  7 august 2008, 21:15:06
Sitat fra: Rudolph på  7 august 2008, 20:23:30
Sitat fra: Matti Nykänen aka simen bh på  7 august 2008, 09:55:32
det er jo litt old news, at de skulle lage det. var i den animal katalogen, men nå har de kommet...
Den må du faktisk bevise.. Jeg kan forresten si at jeg har verken hørt om noen som har brukt kongle på å få fast sete, eller sett det..
å kangibada! han som sa det var old news snakka om animal sete wedge pinnen da vettu!
Aha :P Litt treg etter en lang dag på jobb shu :P

Espen92

me wedge mod kan du faktisk kappe av den øverste delen av seattuben, d kan du vel ikke me konglen?

Rudolph

Sitat fra: BergenEspen på 11 august 2008, 13:19:44
me wedge mod kan du faktisk kappe av den øverste delen av seattuben, d kan du vel ikke me konglen?
Jo, det kan man..

Tjalve

det letteste av alt er bare å sveise fast setepinnen, hvis du er slammed fo life
box fresh

Nikko

Sitat fra: BergenTHN på 12 august 2008, 00:20:27
det letteste av alt er bare å sveise fast setepinnen, hvis du er slammed fo life
Men, ramme av stål og setepinne av alu? For er vel alu de fleste setepinner er? Isåfal sliter du litt med sveising