Christians 6th annual 28. juni-tur

Startet av Ruggeland, 14 juni 2011, 21:18:45

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Ruggeland

Hei barn!

Vi skriver nå juni, og det kan bare bety en ting:

Christians 6th annual 28. juni-tur!



Som seg hør og bør er jeg litt sent ute med dette. Jeg har altså bursdag 28. juni, og tradisjonen har etter hvert blitt at da skal det sykles. I år er sjette året på rad, og jeg vil ikke la tradisjonen dø. Som vanlig finner dette sted i Kristiansand, nordens Miami. Oppmøte blir i parken i Nybyen på et ok tidspunkt, akkurat når vil jeg gjerne ha input på. 12-13 ca må vel være ok? Alle er hjertelig velkommen. Ingen påmelding og ingen avgift. Neppe premier heller :P

Hvis folk fra andre steder i Norge har lyst til å være med er det veldig hyggelig. Overnatting har jeg ikke noe god løsning på, men der det er hjerterom er det husrom som bestemoren din hadde sagt.



Selve dagen er 28. juni, men vi kan eventuelt ta dette helgen 25-26 juni hvis dette passer bedre. Har folk noen meninger?

Tidligere annuals:

Christians 5th annual

Christians 4th annual

Christians 3rd annual





Guds fred til dere alle.
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.


Kyrremann

wohooooo! gøy gøy gøy gøy!!!!!  8)  8)  8)  8)  :-*  8)  :o  ;D  :)

Gerber

25-26 er MONGO for meg. Er i krs hele juni untatt 25. -.-

Andy K

Kanskje jeg skal arrangere noe slikt her oppe i nord. Vi deler tross alt dag, jeg og du Ruggis.

Ruggeland

Sitat fra: Gerber på 15 juni 2011, 13:58:22
25-26 er MONGO for meg. Er i krs hele juni untatt 25. -.-

Kom med et annet forslag da. Helgen etter det igjen? 2-3 juli?
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

PedRo

On facebook , the ladies quote famous poems and songs about love. I quote Star Wars.


.magnus.

@tønsberg:

Dere legger datoen til ett nytt jam samtidig som to store og tradisjonsrike samlinger for resten av bmx-norge. Det er litt lame.

Ruggeland

Sitat fra: TønsbergMag på 16 juni 2011, 16:47:14
http://www.bmx.no/smf/index.php/topic,16421.0.html

Jeg får flytte bursdagen min da mener du?

Setter veldig pris på om noen av de jeg regner med kommer har noe synspunkt på datoer.
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

Ruggeland

Det blir i tidsrommet 29 juni til 4-5 juli tenker jeg. Kan det passe seg? Passer helgen best? Folk har vel jobber å ivareta?
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

SondreKRS

Blitt satt noe dato enda?
Jeg har så grei jobb at jeg kan komme å gå når jeg vil så er samme for meg

Ruggeland

Lørdag 2 juli kl 12-13 i Nybyen.
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.

Gerber

Kan ikke komme, flytter den dagen. Nuvel. Vi får kose litt en annen dag. <3







































no homosexuality

Ruggeland

Nu smeller det. Kl 12-13 ca i Nybyen altså, så tar vi det derifra. Været er helt episk bra-ish så ingen grunn til å ikke komme. Snakkes!
Sitat fra: MCM på 26 oktober 2010, 15:19:49
Jeg tror dere trenger å putte et stetoskop opp i ræva for å lytte på deres egen drit.