sko størrelser?

Startet av bmx noob, 17 august 2006, 19:02:20

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

bmx noob

er skostørrelsene på Orchid skoene store eller små??

hvis de ikke passer går det ann å bytte dem, hvis jeg har kjøpt dem på element??

Kristian S

De er dritsvære! Største skoa i hele verden. Når du bestiller blir de levert på en diger lastebil.
Steinar måtte kjøpe seg en stor lastebil med tilhenger da han begynte å ta inn Orchid. Når han drar rundt og leverer må han ha spesialtillatelse for å kjøre.
Er derfor skoa er litt dyre.

Dirtbike


Kristian S

men fra spøk til alvor. Spør Steinar.

bmx noob

ok

hvis de blir litt store får jeg bare bruke noen ullsokker ;)

Dirtbike

jeg bruker bare DC sko  8)

Rølla

Sitat fra: Dirtbike på 17 august 2006, 20:04:18
jeg bruker bare DC sko  8)
WHO GIVES A SHIT!
Er dere helt tette eller?! Klart du kan bytte skoa hvis de er for små eller store, så lenge du ikke har brukt dem, men bare prøvd dem. ELEMENT har en spør oss funksjon/Tråd, der kan du faktisk SPØRRE om saker og ting. Den heter spør oss. Heh rart..
.Bikers unite.

Hege

Jeg ser ikke helt hvordan det er mulig å overse det, men dersom du trykker "Kjøp/Info" på en av skoene, så får du både se et bilde av skoen + en oversikt over hvor stor skoen er. Du kan eventuelt måle foten din og se hvilken str som kan passe deg.  :)

cc

Ok, så dette virker som nok en tråd som bare eksisterer fordi noen ikke gadd å sjekke litt selv, da lukker jeg den.
Dirtbike: Ikke vits i å poste innlegg om du ikke kan komme med noe som andre har nytte av.