Vang NM 09. (7-9. August)

Startet av Åsmund, 16 juli 2009, 23:29:44

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

Åsmund

Hei gutter.
NM arenaen er satt til Vang fredag den 7. til søndag den 9. august. Beklager for at det kommer litt brått på, men sånn er det.

Vang:
Vang ligger helt vest i Oppland kommune, med mange fjell og 300 km til Oslo og 350 km til Bergen, altså midt i mellom.
www.vang-kommune.no Kart: http://www.gulesider.no/kart/;jsessionid=erYAdZkYP_yfTl1Efk#lat%3D6776857.582%26lon%3D476925.89619%26zoom%3D12%26layers%3DB0000%26id%3Da_10000168672%26offset%3D0%26tab%3Daddress

Park:
Vi har en skatepark. Fått ny funbox nå i Juni og andre elementer. Om du syns det ser for dårlig ut så vær kreativ.









Trails:
Rett nedafor skateparken har vi noen trails. Di er gravd nye (cirka) nå i Juli, det blir litt shaping og greier til NM. (egen konkurranse)
Sett forfra


Liten linje:


Største linje:


Mellom


Sett skrått bakfra, med hip:


På det siste hoppet. Jeg står i landinga.


Flat:
Siden vi er så sjuukt allsidige skal det også være flat i årets NM. Er ikke sikker på om det er en bra p-plass for flat, siden ingen her i Vang flatter.

Parkeringsplass


Overnatting:
Vi har en fotballbane til disposisjon der det går an og sette opp telt. Ta med campingvogn om du har veldig lyst til det eller så har sikkert en av oss lokale en soveplass til disposisjon.



Mat og drikke:
Vi har ikke så sykt mange uteplasser og spise på, men vi har Coop'en og Vang Kro. Coopen liggen bare 1 kilometer unna og Vang Kro ligger litt lenger unna. Vi satser på å sette opp noen felles måltider og kanskje en svær grill blir satt opp. Vi skal også prøve å lage noe lokale delikatesser, men det er ikke enda bestemt. Spørsmål?

Andre ting:
Om du har lyst til å gjøre andre ting som f.eks og fiske, så ta med din egen fiskestang.
Angående konkurranseoppsett og dommere ++ vil det komme info i løpet av neste uke.

Spør på bmx.no, på PM eller helst på epost om spørsmål + diverse greier.
Arrangørsjef: Johannes Weisser: Weisser31@hotmail.com <- spør han mest
Sponsorsjef: Øystein Dalåker: Dalaaker_89@hotmail.com
Matsjef: Tor Arne Vedvik: Torakvam@hotmail.com
Mediesjef: Thomas Moen: Gayrabbit_@hotmail.com
Trailssjef: Olav Bøland: Olavboland@hotmail.com
Undergrunnsjefer: Jan Ove Wangensteen, Kjell, Thomas, Anders, ikke Øystein, Tomas ++

Håper at mange tar turen siden dette faktisk er NM. Det går rykter om at hele DCMBR kommer, og det er sant.
Kom med innspill.

-Weissersport.



eirik s

Veldig bra tiltak gutter, og beklager om jeg ikke har sagt det (og generelt sett har virket litt negativ) i de andre relevante trådene. Litt usikker på om jeg kan komme (det er første uka mi tilbake på jobb, og jeg får garantert ikke fri på fredagen), men jeg har en del NM-erfaring, så send meg PM hvis dere trenger forslag til reglement, konkurranseformat og lignende. Så skal jeg se hva jeg kan grave fram fra arkivet..

Dere bør uansett poste en eller annen form for program rimelig kjapt.

Og ikke bry dere om hva slags fasiliteter dere har. Er ikke det som er viktig (selv om jeg uansett synes parken ser interessant ut).

Hjermahgerd

Hvis det lar seg gjøre, kommer jeg
No cake for the impurity
Blogg

botn

noen fra bergen som skal kjøre opp, med ledig plass i bilen? :) (A)

Tjalve

Jeg er så jævlig med på dette! går det fly til vang? har dårlige erfaringer med buss...
box fresh

sebb


Jon

Må si at jeg synnes det er litt teit at dere skal ha "nm", dere burde bare kalt det for "vang jam" eller noe sånt etter min mening. Det burde nesten vært noen krav til parken for å kunne ha nm i den. Skateboard har jo masse "regler" for hva som skal være i en nm-park.

Det kan være jeg kommer hvis det er mange fra bergen som skal, og jeg finner en grei måte å komme meg dit.

Hjermahgerd

No cake for the impurity
Blogg

Ghetto

Eg tar turen opp hvertfall :) Og eg tar med meg Espen og Håkon vist de får lov av mammaen sin! :) Med mindre eg virkelig skal noe viktigt :P

Åsmund

Konge! Dra med dere alle dere har!

Ghetto

Vist eg skal ha fire stk og 4 sykler må vi enten ha annen bil.. eller skru syklene fullstendig fra hverandre!

Hjermahgerd

Kan vi fra bergen prøve å ikke kuppe denne tråden såå mye?
No cake for the impurity
Blogg

Åsmund

Vi har en skysstasjon i Fagernes. 45 minutter unna. Tror det heter Grindaheim her.

www.jvb.no

dalåker

Sitat fra: Jon på 17 juli 2009, 01:53:09
Må si at jeg synnes det er litt teit at dere skal ha "nm", dere burde bare kalt det for "vang jam" eller noe sånt etter min mening. Det burde nesten vært noen krav til parken for å kunne ha nm i den. Skateboard har jo masse "regler" for hva som skal være i en nm-park.

Det kan være jeg kommer hvis det er mange fra bergen som skal, og jeg finner en grei måte å komme meg dit.
this aint skateboarding

botn

det går en buss til lillehammer fra bergen.. men  der var fagernes ett stopp.. vist vi går av der, hva gjør vi så???