Vang NM 09. (7-9. August)

Startet av Åsmund, 16 juli 2009, 23:29:44

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

botn

er ikke vang før fagernes vist du kjører fra bergen mot vang?

eirik s

Seriøst, folkens: Nå handler halvparten av innleggene her om hvem som skal sitte på med hvem og hvor god plass man har i bilen. Hørt om PM? Telefon?

Kristian

Sitat fra: C-Man på 18 juni 2008, 17:42:24
Jeg er glad fordi Kristian knakk armen i går. Det betyr at vi andre kan progge i fred, uten å bli tatt igjen hele tiden.  :P

SteffN

blir det no premieoppleggreier eller?
MÅÅÅ jo være noe å vinne når det e NM.

eirik s

Who cares? NM '92 hadde vi diplomer. Ingen som klagde på det...

Åsmund

#20
Altså, vi har ikke funnet ut så mye om konkurranseoppsett, dømming, diplomer/premier osv. det blir nok premier, men ikke mer enn et par biler/småting.. Greia er ikke å komme hit for å vinne masse stæsh og blir rik, men å ha det gøy. De flinkeste og mest KREATIVE blir selvfølgelig premiert med det vi greier å skaffe til veie.
Om noen føler seg kvalifiserte til å være dommere og har tenkt å komme, si ifra! vi trenger dere.

Rune

Dette tror jeg blir det beste nm hittil, og det sier jeg ikke bare fordi weisser betalte meg for å si det.

Jon

Sitat fra: dalaker på 17 juli 2009, 02:57:36
Sitat fra: Jon på 17 juli 2009, 01:53:09
Må si at jeg synnes det er litt teit at dere skal ha "nm", dere burde bare kalt det for "vang jam" eller noe sånt etter min mening. Det burde nesten vært noen krav til parken for å kunne ha nm i den. Skateboard har jo masse "regler" for hva som skal være i en nm-park.
this aint skateboarding
og? sånn som jeg har forstått det har jo skaterner nm hvert år, og da kan det jo hende vi kan lære noe av de.. men selvfølgelig vi er jo sååå mye bedre og kulere og tøffere enn de-.-

Åsmund

Er det noen som kan slette alle bergenserene sine innlegg i denne tråden?

Jon

selv om mine er ganske så negative, så mener jeg at de er sakelig..

Åsmund

Det aller siste du skreiv var saklig.
Vi har nok noen greier vi kan lære av skaterne og du sier at en skatepark må ha noen kriterier for at det skal være nm, grunnen til det er at folk er kanskje ikke akkurat gode på dei elementene den skateparken vi har er.
Men, bmx har mye mer fantasi og kreativitet og siden vi har det så trengs det ikke så mange elementer, syns jeg.

Håkon

Sitat fra: Åsmund
Er det noen som kan slette alle bergenserene sine innlegg i denne tråden?

Fixed.
Tjalvæææ

dagga96


Rune

Sitat fra: Jon på 17 juli 2009, 23:59:30
Sitat fra: dalaker på 17 juli 2009, 02:57:36
Sitat fra: Jon på 17 juli 2009, 01:53:09
Må si at jeg synnes det er litt teit at dere skal ha "nm", dere burde bare kalt det for "vang jam" eller noe sånt etter min mening. Det burde nesten vært noen krav til parken for å kunne ha nm i den. Skateboard har jo masse "regler" for hva som skal være i en nm-park.
this aint skateboarding
og? sånn som jeg har forstått det har jo skaterner nm hvert år, og da kan det jo hende vi kan lære noe av de.. men selvfølgelig vi er jo sååå mye bedre og kulere og tøffere enn de-.-

Hold kjeft og hold deg hjemme da. Må ikke følge samme ruta som de bare fordi vi bruker samme objektene. Det er nm langt ute på landet, vann til å fiske i, svær åpen plass til å sove på og fin skatepark/trails. Mangler bare konsert så er dette en festival. Liker du det ikke så holder du deg hjemme, så slipper alle vi andre som gleder oss sure tryner

eirik s

Og Jon? Vi hadde også NM hvert år fra 2001-2006, så det kan hende vi lærte noe av oss selv også, eller hva?
Og gjett hva vi som arrangerte sa hver gang det så ut som vi sleit med location eller premier eller whatever?
"Slapp av", sa vi, "det viktigste er at det kommer noen folk og at vi gjør det meste ut av det."
Og gjett en ting til? Det fikk vi alltid rett i...