Pre street jam Grillings

Startet av * aka mads, 3 september 2009, 18:12:06

0 Medlemmer og 1 Gjest leser dette emnet.

* aka mads

oy!

Snakka med noen her forje dagen og fant ut at det blir grilling og noen øl i hagen min på Norstrand i morgen (fredag 4.)

Bare å ta med grillmat, dame og øl.

Orker ikke ha 14000 drita folk under 18 her, så bruk hodet og ikke drikk deg drita og dum.

Grilling fra kl. 18 og utover. Ikke for sent. Vi skal jo tross alt sykle dagen etter.

M.
Mosseveien 228 er adressen.
Ring på 41473923.

En vis mann sa en gang: Man ved man ere Haard til Kiernen naar man Røger Post-Mortem!

Rølla

God tanke! Kansje en stk. Rølla dukker opp.
.Bikers unite.

* aka mads

Det er bare å komme. Ta 81a eller b fra nasjonaltiateret eller litt bortafor plata. Gå av på vølund.
En vis mann sa en gang: Man ved man ere Haard til Kiernen naar man Røger Post-Mortem!

eirik s

SitatTa 81a eller b
Wow! Flashback! Den bussen tok jeg til jobb i et år. Hadde egentlig ikke regna med å se den igjen med det første.

Veldig bra tiltak. Håper jeg får tid oppi alt annet.

:-Petter

Hæ? Bor du på Nordstrand? :)

Kult.

SondreKRS

Sitat fra: :-Petter på  4 september 2009, 18:29:50
Hæ? Bor du på Nordstrand? :)

Kult.
Han har just flyttet dit  fra Kristiansand  ;)

:-Petter

Sitat fra: SondreKRS på  4 september 2009, 18:35:33
Sitat fra: :-Petter på  4 september 2009, 18:29:50
Hæ? Bor du på Nordstrand? :)

Kult.
Han har just flyttet dit  fra Kristiansand  ;)

Smud! Eller, bydel Nordstrand har minst tetthet av spots i hele Oslo da men... 40,000 mennesker, og ingen skatepark. Mulig jeg dukker opp da, får se an litt.

* aka mads

Bare å komme! Sitter her med noen øl nå. Vi har ikke tent grillen enda.
En vis mann sa en gang: Man ved man ere Haard til Kiernen naar man Røger Post-Mortem!

ekstrøm

Sitat fra: hate bmx på  4 februar 2009, 15:14:56Tror det var en fagperson på biltema som sa det....

* aka mads

En vis mann sa en gang: Man ved man ere Haard til Kiernen naar man Røger Post-Mortem!

eirik s

Få Matias til å spise insekter som betaling for overnattinga